tirsdag 23. april 2019

Marius kjole med rundfelling

SISU inneholder ullgarn og nylon. Superwashbehandlet som gjør dette velegnet til maskinvask. Din nettleser er utdatert! For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren.


Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Garn: Gjestal Vestlandsgarn, natur, mellom-grå og lilla, de samme fargene som på genseren til Frøken Snupp.

D også, strikket den kun i grå toner som D ville, fargene måtte si maskulint siden det er rundfelling , og ja, jeg var skeptisk til rundsal til en mann, men det fungerer utrolig fint, men hvem kler ikke marius vel? Hei, mariusgenseren med rundfelling var kjempefin. Eg driv å strikkar heildress for 1-åring i mariusmønster og har kjøpt marius strikkebok men der står ingenting om rundfelling. Veit du kor ein får tak i dette mønsteret eller kan eg få kjøpt av deg?


Synes det er så fint med rundfelling og ikkje så klumpete. Haster og er glad for svar. Denne siden ble sist oppdatert 02.


Jakke med rundfelling Har strikket en ny jakke i garn jeg har hatt liggende i garnlageret siden i fjor sommer.

P vil du finne oppskrifter for marius kjole barn oppskrift samt tusenvis av lignende oppskrifter. Pris NOK 60inkl. Oppskrift til de finner du her: baby-tfler. Velkommen til DROPS Design!


Her finner du mer enn 120. Resultatet ble denne jakken med rundfelling og hullmønster. Mener å huske den er i fra et Mor Aase hefte. Den passer en bitte liten stund til. Det har blitt lite strikking etter julaften og alle prosjektene var i havn.


Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Marius kjole (M) Merinoull. VI har et stort utvalg av kjoler til barn. Spekteret er stort. De er fulle av utsøkte detaljer vevd i sammen til en historie som preger hele kolleksjonen.


Vi har nydelig kjoler fra dundelina. Tenk, denne har min søster brukt da hun var lita. Og kjolen er tatt vare på.

Det er en flekk på den som jeg skal forsøke å få bort, slik at. Tusen takk,elsker å strikke rundfelling. Det sparer en for masse arbeiog fint er det også. Strikker ikke ofte så store plagg.


For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Det er jo tross alt rundfelling og da bør mønsteret gå opp. Jeg fulgte altså ikke noe mønster på hvor mange jeg skulle felle av, jeg bare tok et ca.


Ull transporterer fuktighet og holder barna varme og tørre. Jeg håper svarte gir litt hjelp! Påskestirkken i år va en mariusgenser til yngste pia. Ho har ønska seg en ny mariusgenser med rundfelling.


Dersom du ønsker å bestille andre modeller, ta kontakt med meg for pris og leveringstid. Porto kommer i tillegg til prisen dersom det skal sendes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg