torsdag 21. november 2019

Negativ graviditetstest uke 3

Graviditetstest som er 9 sikker. Diskret levering innen 1- virkedager. Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Rask levering og dagers returrett.


Opptjen BonusCash på over 7brands! Stort utvalg av parfymer, sminke, hårpleie, ansiktspleie, dusjsåpe og mye mer!

Nå kan du bestille produkt fra Vitusapotek på nett. Då eg skulle ha nr to, var mensen uregelmesseg etter forrige fødsel, så eg fekk negativ test då eg testa den dagen (eller var det dagen etter?) eg trudde eg skulle ha mensen. Vart negativ , og eg tenkte ikkje meir på det før nokre uker seinare. Var nok omtrent uker på veg då eg testa fyrste gongen. Kanskje spør du deg selv: Kan jeg stole på resultatene?


Les videre for å finne ut hva negativ graviditetstest betyr. Jeg merket det da som smerter allerede én uke etter eggløsning, og det var noen veldige smerter til tider (men har hørt om folk som ikke har så store smerter også). Skulle du vært i uke nå så vil jeg tro du hadde merket det!

Jeg fikk blødninger i uke og måtte opereres på dagen i uke etter ultralyd. En negativ test er veldig sikker om det har gått tre uker , sier Aarvold. Hun forteller at sikkerheten på testene varierer fra merke til merke: – Noen angir at de kan påvise graviditet mye tidligere, men man anbefaler å ikke stole på testen før det har gått tre uker fra man hadde ubeskyttet samleie, sier Aarvold.


Tre dager til går, uten at mensen kommer. Så frustrert blir jeg, at jeg finner meg selv på apoteket, studerende på ulike typer graviditetstester. Denne gangen røsker jeg med meg de dyreste typene. Jeg skal i hvert fall ikke gå uvitende fordi jeg sparte en femtilapp. Igjen får jeg en negativ test, like negativ som sist bare dyrere.


Les også: Har du fått positiv graviditetstest ? Er det noen her som har testet negativ med tidligtest uke etter ikm, men likevell vært gravide? Etter uker med ømme nippler hadde jeg fremdeles negativ test. Nå har jeg hatt ømme nippler en uke , jeg blir av og til suuperkvalm, og føler meg trøttere enn vanlig. Det er som to tester i én: Først påviser testen om du har graviditetshormonet i urinen med over pålitelighet fra samme dag som ventet menstruasjon.


Det tar minimum minutter å bekrefte et negativt resultat. Et ugyldig testresultat. Hvis du ikke kan se noen streker – hverken i kontroll- eller resultatvinduet – betyr det at graviditetstesten din graviditetstest ikke har fungert som den skal, og det er derfor nødvendig å ta en ny graviditetstest.


Den gir tidligst positivt utslag uker etter samleiet som førte til befruktning. AnonymBruker skrev: Helt enig, det er rene torturen å bli bedt med på kino, før var jeg så stresset at jeg satt og ristet med beina også.

Har hatt problemer med konsentrasjon og oppmerksomhet hele livet. Det har vært hemmende for meg hele tiden, kunne nevnt så mange eksempler. At du har tatt testen for tidlig. Vent minst til det har gått dag over tiden, helst uke. Følg instruksene og les av resultatet på det angitte tidspunktet.


At urinen er uttynnet. Nå når jeg våknet, kom jeg til å tenke på at når jeg tok den, var det kun 2- timer. Sv: Negativ test, men gravid likevel. Trodde ikke jeg var gravid med førstemann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg