mandag 25. juni 2018

Gøy bursdagshilsen

Skal du skrive en morsom bursdagshilsen , og trenger litt hjelp på veien? Da har du kommet til riktig sted. Her har vi samlet en hel rekke med morsomme bursdagshilsener som garantert kommer til å bringe frem latteren! Tekst til bursdagskort Her finner du en rekke eksempler på tekster som passer å skrive på bursdagskortet.


Dersom du er på utkikk etter et bursdagsdikt, kan du finne flere forslag på denne siden: Bursdagsdikt.

Jeg håper vi kan ha det gøy og for hverandre i vanskelige tider. I dag er en stor dag for å oppleve sammen, og jeg opplever denne dagen i takknemlighet for alt du har gjort for meg. Jeg kan ikke tro hvor heldig jeg er å møte deg.


Du gjør hver dag i mitt liv til en spesiell dag. Vi kan hjelpe deg som har lyst til å sende en koselig bursdagshilsen til venninnen din. Nyttig for deg som vil sette en ekstra spiss på bursdagskortet eller talen til jubilanten. Synes du det er gøy med finurlige fakta om bursdagen din?


Det er alltid gøy å se at folk smiler stadig større mens.

Morsom bursdagshilsen. Vi tar bursdager på alvor ved å ha det gøy ! Vi håper du lar deg inspirere! På vår side finnes det ikke rett eller galt. Her skal det finnes ideer og løsninger som passer alle.


Om man har god eller dårlig tid. Smil til verden, og du får en støvel i trynet. Smil igjen, og du har et nytt par! I alderen 1 1 og år begynner ting å bli flaut, og barna vil bestemme selv.


Her er tipsene til en vellykket barnebursdag for barn som er 1 1 eller år. Du vet en person er spesiell når vedkommende kan få deg til å smile uansett hvilket humør du er i. Du møter tusenvis av mennesker gjennom livet som du ikke føler at du har noe som helst til felles med. Så møter du den ene spesielle personen, og livet ditt er endret på et blunk.


Er det vinter og nok snø, kan en bursdag i akebakken være gøy. Lag bål og la barna grille pølser. Man kan ha akekonkurranser, og er det kvel kan man tenne fakler eller lage snølykter.

Dette er spennende for 9-åringen. Viktig å ikke la vinneren bli den raskeste ned bakken, la gjerne vinneren være den som aker med de beste ropene. Brooklyn Joseph Beckham, den eldste sønnen til David og Victoria Beckham, fyller år lørdag. Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig mye.


Nok eit lys skal blåsast ut, du blir snart ein vaksen gut, åra har gått i slik ein fart, og vi har vore med deg heilt frå start. Han sier selv at det var et mislykket forsøk på å være morsom. Det verste var jo at begge våre familier var til stede da diktet ble lest opp.


Heldigvis har vi så små barn at de ikke fikk det med seg. Første verset var kj. Ja, da er jeg godt i gang dere.


Jeg har erfaring tidligere fra andre blogger og synest blogging er gøy ! Har ofte tenkt på muligheten for å finne en side der det skal være enkelt, og ikke minst GRATIS å finne søte, tøffe, artige og fine kort til enhver anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg