fredag 1. juni 2018

Ery max virker ikke

Indikasjoner Infeksjoner forårsaket av erytromycinfølsomme mikroorganismer. Også infeksjoner forårsaket av bakterien Chlamydia trachomatis, der tetracyklinbehandling ikke kan brukes, samt betennelse i øyet hos spedbarn. Hei, min datter gikk på ery max for ikke lenge siden.


Hun hadde både ørebetennelse og halsbetennelse) Fikk beskjed av legen at det kunne ta opptil døgn før feberen forsvant. Feberen hennes forsvant rundt den tiden.

Men hun ble merkbart bedre når hun fikk paracet, så viss du ikke har prøvd det vil jeg anbefale dette. Er helt piggtråd i halsen, har hodepine, men så å si ingen hoste. Før det hadde jeg feber i to dager på 3- 39. Hadde feber i går 3men det holdt å ta Paracet to ganger så den er ikke så hissig. I går kom feberen en time etter jeg sto opp i dag kom den etter tre.


Er dette en ok bedring mtp at jeg begynte på fredag ell. Jeg fikk utskrevet sterke ibux-tabletter da jeg gikk på ery - max , så ja, det kan du fint gjøre.

Du har sannsynligvis fått den type ibux som også er betennelses-dempende hvis ikke faktisk alle ibux-typene er det. Det er som sagt også godt mulig at plagene dine skyldes en virusinfeksjon, da virker ikke antibiotika, og kroppen må ta knekken på infeksjonen selv. Jeg fikk for uker siden påvist lungebetennelse (mykoplasma).


Jeg begynte på en penicillin-kur (apocillin?) og gikk på den en uke uten bedring. Eg hadde mycoplasma lungebetendelse, også kalla stille lungebetendelse og fikk ery - max , det tok litt tid fordi eg fikk farang også to dagar etter at eg hadde starta på dei. Eg hosta noko grønn jæ.


Ery - Max Til produktliste. Eg fikk også kikhoste så eg hosta godt i ca 4mnd. Vel vi får se om Daniel funker uten Henrik, for meg virker de som at er ikke begge der så går det dårlig.


Har i alle fall gjort det de siste kampene. Hvordan Resolor virker : Prukaloprid binder seg til serotonin-reseptorer, noe som trolig forklarer virkestoffets bevegelsesfremmende effekter. Legemiddelet er merket med rød trekant. Vi kan dessverre ikke legge ut direkte produktinformasjon om reseptbelagte produkter (RX) på denne siden, men gjennom lenken til høyre kan du lese pakningsvedlegget og litt annet på felleskatalogen.


Har fått ery - max mot lungebetennelse. Var ikke hos min faste lege og glemte å fortelle at jeg gikk på trimopetrim mot urinveisinfeksjon.

Kan disse kombineres? Har ikke turt å ta mere av trimopetrim. Og har nå blitt værre så ery - max virker tydeligvis ikke mot urinveisinfeksjon. Slik bruker du antibiotika riktig. Antibiotika må brukes riktig for å ha god effekt og for å unngå resistensutvikling hos bakteriene.


Her er fire råd som bør følges når du står på en antibiotikakur: Fordel dosene jevnt utover dagen som angitt på apotekets etikett. Dersom førstevalget ikke virker man man benytte mer bredspektret type antibiotika, dvs antibiotika som dreper enda flere typer bakterier. En slik type antibiotika er amoxicillin. Hvilke typer bakterier er innblandet i bihulebetennelse? Hvis du tar kull samtidig som du går på tabletter virker ikke tablettene.


Kull blir brukt på sykehus til å suge opp tablettrester hos mennesker som har overdose eller barn som har fått i seg noe de ikke skal ha. De vil også suge til seg ery - max tablettene, slik at disse ikke har effekt. Antibiotika og barn: Vurder tabletter eller dråper som alternativ til mikstur Penicillin mikstur smaker vondt og mange foreldre opplever at det er vanskelig å gi dette til barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg