fredag 5. september 2014

Hvilket stjernetegn er jeg egentlig

Finn laveste nettpris her. Horoskop etter fødselsdato - styrende planet Horoskop - stjernetegn Fødselsdato - Måned Styrende planet Påvirkende planet Væren 21. MARS SOLEN Tyren 21. VENUS MÅNEN Tvillingene 22.


De fleste mennesker kender til horoskoper og ved hvilket stjernetegn de selv er.

Hvad mange dog ikke ve er hvad der ligger til grund for at man inddeler mennesker i forskellige stjernertegn, og de dybere lag i de tegn går tit over hovedet på det fleste. Nå vet ikke jeg hvor eller hvilket stjernetegn du har her, men det er vel ikke helt til å stole på dette da. Dette og lignende eksempler har vakt en del hodebry, men forklaringen er enkel. Solen stod i det stjernetegnet på det tidspunktet da du ble født.


Vår tidsregning stemmer ikke helt med solsystemet. Jordens omløpstid rundt solen er egentlig 36dager. Det er ikke sikkert hvorfor grekerne utelot slangebæreren, men det spekuleres i at det så bedre ut med tolv stjernetegn som hver opptok grader i sirkelen.

BBC har laget en interaktiv oversikt over hvilket stjernetegn du egentlig er født under. Jeg lurer rett og slett på hvilket stjernetegn du er født i! Er du typisk for ditt stjernetegn ? Selv er jeg en tvilling og en. Stjernetegn skifter ikke kl 24.


Så du skal også bruge dit årstal for at se, hvad dit stjernetegn er. Beregn dit individuelle fødselshoroskop (fødsler i Danmark). Her kan du præcist se, hvilket stjernetegn du er. Alle stjernetegn – find dit her. Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte.


Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri. Da jeg gikk skole møtte jeg ei som kunne alt der der ut og inn og var veldig engasjert. Heei, jeg har bursdag den Juli og lurer på hvilket stjernetegn jeg FAKTISK hører til. Jeg er en sånn person som småtror på horoskop.


Og så er det det at på noen nettsider så står det at jeg er krepsen, mens andre sider at jeg er løven. I astrologien er hvert enkelt stjernetegn blitt tilknyttet bestemte kjennetegn og egenskaper.

Kan egentlig se ganske mye av meg. I grupper på tre er stjernetegnene tilknyttet de fire elementer, som er ild (væren, løven og skytten), jord (tyren, jomfruen og steinbukken), luft (tvillingen, vekten og vannmannen) og vann (krepsen, skorpionen og fiskene). Se hvilket stjernetegn du egentlig er. De elsker visst oppmerksomhet, kan være sjefete og brølete.


Tror egentlig alt stemmer. Bortsett fra at den oppmerksomhetsbiten har endret seg litt etter at alderen har økt. Pappa er også væren. Gubben er tvilling.


Han forstår hvilket mirakel det er å finne noen som han føler seg vel sammen me. For den aktive Væren er hunder perfekte kjæledyr. Man må sørge for at det er en rase som passer til Værens aktive natur og livstil. En labrador kan være det perfekte valget, de er alltid med. Skorpionen er et stjernetegn der traditionelt set er styret af Mars, men også Pluto er blevet tillagt en betydning siden dens opdagelse.


Den fysiske tilknytning til dette stjernetegn er de seksuelle organer og udskillelse af affaldsstoffer. Overordnet menes det at tegnet har en feminin natur, hvilket også betyder et mere passivt udtryk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg