mandag 22. september 2014

Hekle ugle lue oppskrift enkel

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


Hekle en øreklaff til på samme måte, men ikke ryk tråden etter siste rad mot midt bak.

Det er lett å hekle lue ! For meg har hekling vært den mystiske lillebroren til strikkingen, men så fort jeg fikk dreis på de grunnleggende maskene, viste det seg å være enda enklere enn å strikke. Våren nærmer seg men en lue er alltid god å ha uansett årsti enten du sitter ute en kald vårkvel er ute på sjøen en vindfull dag, har en bad hair day eller rett og slett bare vil ha lue på deg! Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg tenkte jeg ville dele den med deg også!


Oppskriften på vognleke med ugler er svært populær og det skyldes nok alle de herlige kombinasjonene med farger du kan lage den i. Vognleken er et fint blikkfang, og gøy og spennende for babyen som ligger i vognen. Dette er den første oppskriften jeg laget så den er nokså enkel. Og det var bare å sette igang.

Da jeg heklet den siste tok jeg bilder underveis, og her følger et førsøk på oppskrift. Jeg ville ha en enkel lue med lang vrangbord og jeg ville bruke dette garnet fra Sør Afrika som jeg kjøpte i California for et par år siden. Dette er min første lueoppskrift og den er så enkel og basic at alle som kan strikke rett og vrangt og felle av kommer til å få et fint resultat. I denne boka finner du oppskrifter på fargeglade, søte og morsomme kosedyr, uroer og rangler. Boka passer både for deg som kan hekle og du som aldri har heklet før, da den også inneholder en hekleskole og enkle trinn-for-trinn forklaringer.


Uansett hvilke planer du har, så har vi oppskriften til deg. Finn hekleoppskriftene dine online – enkelt og raskt. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Og når nissen er en så stor del av julen så er det ikke vanskelig å forstå hvorfor det er mange som er glade for å hekle nisser – og som gjør det hvert år. Hvis du har lyst til å lage denne heklede nisse med en stor lue er oppskriften gratis.


Nissens lue avsluttes med en omgang krepsemasker. Se også: Slik hekler du en superkul Minions- lue Trenger du en fin motivasjon for å lære deg å hekle , så kan denne herlige videoen være akkurat det du trenger! For hvem har vel ikke lyst på supersøte bamser som disse? Jeg er ToneB og glad i det meste av håndarbeide og bloggen min vil bære preg av det.


Oppskrift på hekla ugle. Jeg har også en Eplabutikk og en bloggbutikk. Djevel lue , med matchene sokker og votter. Innlegg om oppskrift heklet lue skrevet av knitrocks.

Legg opp ønsket antall masker, jeg har brukt lm på hekle krok 5. Gjenta rad til ønsket lengde. Jeg pleier å hekle klutene til de er like brede som lange.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg