Registrer ditt mobilnummer og få detaljer om dine sendinger her. Finn svar på ofte stilte spørsmål. Gir den nødvendige trygghet for at alle produkter blir riktig merket. Velkommen til Posten.
Nye tjenester gjør hverdagen enklere.
De mest stilte spørsmålene om sporing , henting og varslinger finner du svar på her. Spør også vår chatbot! Last ned Posten -appen. Pakker, post og gods fra Bring. Dersom du har oppgitt ditt mobilnummer eller din epostadresse til avsender, kan leverandøren din velge om vi skal varsle deg når sendingen er underveis eller klar til levering.
Sporing Utleveringssteder Bestill henting Bestill retur Avtal utkjøring Sporing. Søk etter sendingsnummer, kolli-id eller referanse Web-henvendelser har flyttet over til ny kundeportal.
For å opprette og følge opp dine web-henvendelser. All post som har tildelt sporingskode kan spores. Nummeret for sporing som du må bruke for å spore pakker og brev er referansenummer, sendingsnummer eller kollinummer. På min side kan du gjøre endringer i din profil, spore og sende pakker.
Har du solgt noe på nett eller vil sende en gave til noen? Send pakke fra våre butikker - trygt, rimelig og med sporing. I tillegg egne tjenester for post , flyfrakt og containere.
Post pakker brev pakkesporing. Sporingsnummer får du av leverandøren (vanligvis er dette nummeret oppgitt i meldingen som informerer om at pakken er postlagt). Våre løsninger gjør det enkelt for deg å følge dine pakker og vi tilbyr en rekke tjenester for best mulig handleopplevelse. Hentebestilling av et transportoppdrag.
Kan benyttes av produktene: Stykkgods og pakker. Henting utføres påfølgende transportdag, uten tilleggstjenester. Spåra brev och paket eller använd dig av PostNords andra tjänster och verktyg för att skicka och ta emot din post.
Her kan du bli bedre kjent med oss i Posten og Bring.
Få posten hjem til din nye adresse. Tjenesten er rask og enkel! Find din pakke eller priser for breve og pakker. Du kan også læse mere om dine forskellige muligheder for at modtage eller sende post. Vi hjelper deg gjerne.
Er du privatkunde av Posten ta kontakt med Posten kundeservice, er du bedriftskunde ta kontakt med Bring kundeservice. For alle andre spørsmål ta kontakt med sentralbordet. Vårt kundeservice-team svarer gjerne på spørsmål om sporing av pakken. De kan også forklare hva statusen på forsendelsen betyr hvis du er usikker på dette.
Finn personer, postnummer og adresser i Norge og utlandet med Postens Adressesøk.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.