tirsdag 15. januar 2019

Jentetur blogg

Vi kom frem hit i ettermiddag, spiste lunsj, gjorde intervju med BBC (over telefon) og dro rett på spaet. Jeg har spilt ihjel Selena Gomez sin nye låt, hun er min favorittartist. Før var det Miley Cyrus men de siste årene har det altså vært Selena som gjelder. Beatriz En pizza-frelst reisefanatiker, historieforteller og romantiker - med en enorm forkjærlighet for foto, flyplasser og folkemengder!


Eventyrlysten gjør at jeg snart kan krysse av over land på listen, men nærmest hjertet ligger hjemlandet Spania, og India - som av en eller annen grunn aldri vil gi slipp.

På torsdag reiser jeg og to venninner til London, og jeg gleder meg masse. Jeg har vært i London et par ganger før, men aldri med venninner. Føler London er et bra sted å dra på jentetur.


Hit vil vi på storbyferie i høst! Europa bugner over av fantastiske storbyer, men enkelte er ekstra fine på høsten. Follow my blog with Bloglovin I august var jeg på tur med mine to døtre til Hellas.


Pluss de to eldste barnebarna. En skikkelig jentetur altså.

Som jeg fikk i bursdagsgave fra mine tre barn. Det føltes litt ekkelt. I går ble den første utekvelden vi jentene hadde, på hele fem dager, haha, treig gjeng ass :) I går tok vi nemlig båten tilbake fra København, og utover kvelden blei det en Guinness eller to.


Nå er jeg og lillesøstra mi på vet til Drammen for å kose oss! Jeg har mast litt på mamma de siste dagene om å ta en tur til Alta, på en skikkelig jentetur - jeg ville ha litt kvalitetstid med mamma et annet sted en hjemme, gjøre noe sammen og da passet det virkelig med en shoppingtur til Alta. Her kommer endelig videobloggen fra da vi var på jentetur i London! I skrivende stund sitter jeg på studio, hvor jeg nå holder på å fikse meg til dagens jentetur.


I dag er jeg i rute noe som også føles helt fantastisk, dette har jeg virkelig savnet! Eller, hvorfor ikke starte reisen med en jentetur med DFDS - Københavnbåten som legger fra land i Oslo og København hver dag klokken 16. Skipene møter hverandre på halvvegen og er fremme ved anløpshavnen neste morgen klokka 09. Jentetur til Skottland: - Vi ble tatt av sjarmen FOTO Sissel Fornes Slik oppsummerer Marianne Hope og Sissel Fornes opplevelsene i den vakre granittbyen på den skotske østkysten.


Lykken var stor da vi endelig fant riktig hytte, etter å ha kjørt mange mil nærmest i blinde. Med andre ord hadde vi null sikt, og døren måtte opp og hodet ut for å ikke rygge ut av veien. En blogg om alt mulig, interiør, livet som mamma, kropp og helse, temaer som jeg synes er viktig å sette fokus på eller bare litt hverdagslige ting.


Jeg håper at denne bloggen vil kunne være inspirerende for andre. Herregu jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var på en skikkelig jentetur. Alle de andre reisene har vært via jobb eller med kjæresten (klager absolutt ikke på det heller!), men en skikkelig jentetur har lenge stått på ønskelisten.

Jentetur til Marokko Den tidligere britiske surfemesteren Laura Lou Crane tok nylig med seg jentegjengen til Marokko for å nyte vennskap, Goodtimes og legendarisk surf. Campen vår i Taghazout var base for den sprudlende gjengen, som bestod av Théa Mouysset fra Frankrike, Emilie Uttrup fra Danmark og Mariana Rocha Assis fra Portugal. Her er noen av grunnene til at vi SKAL ha en jentetur til Gdansk. Ihvertfall våre favoritt butikker. Shopping sentere med alle klesbutikker du kan ønske!


La meg drit sent i går (rundt kl 3). Kona har noen venninner hun pleier å dra på jentetur med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg