onsdag 13. april 2016

Pepsi max amming

Grensehandel direkte til døren - Kjøp online her. Mener jeg har lest at lite kan påvirke barnet via amming. Noen som har erfaringer her? Jeg drikker to glass om dagen, og det er liksom min lille glede. Lille har vondt i magen, så kanskje jeg burde forsøke å kutte ut?


Den er hovedkonkurrenten til Coca-Cola. En rekke ganger har jeg prøvd å slutte, men etter 1-dager blir jeg skikkelig syk med hodepine, kvalme og dårlig allmenntilstand. Dette er så ille at jeg ikke greier å dra på jobb og blir liggende hjemme i senga. Fikk da til svar at det var ikke koffeinen di var redd når d gjaldt brus, men alle di ugunstige tilsettningsstoffene. Når det gjaldt kaffe drikking fikk jeg beskjed om å prøve å begrense meg om jeg var av de som drakk litervis.


Jeg ser at man ikke skal drikke mer enn liter cola i døgnet, men har også hørt at light produkter ikk. Har ikke råd til dette lenger, ikke er det sunt heller. Greier heller ikke pr i dag å begrense det bare til helgen.


Har prøvd noen ganger før, da litt halvhjertet. Fikk veldig vondt i hodet og ble sur å grinete, samt skjelven. Det er vel litt koffein i pepsi , men det tror jeg ikke du trenger bekymre deg om, det finnes verre ting å putte i seg. Hvordan oppleves det når flaska er tom og du ikke er et sted hvor det er lett å få tak i en ny?


Men er ikke sikker på om Pepsimax i america og her har samme innhol det skassifiseres tydligvis som en energi drikk. Lavt kaloriinnhol ikke noe karbohydrater og svært lavt natriuminnhold betyr max score på testen. Men det er mange forskjellige meninger ute og går om hvor bra det er å drikke dette når man slanker seg, noen mener at det øker apetitten og at man tar opp ting i kroppen på en annen måte (?).


Eneste jeg har hørt er at man kan få større søthunger av det og at det derfor kan være lurt å holde seg unna. Jeg har drukket koffeindrikker i mange, mange år. Jeg har av og til fått forståelsen av at det er lurest å ikke drikke det, og av og til fremstilles det som OK. Mengden har vel variert noe, men ofte har det vært tilsvarende ½ liter Cola pr. Elsker denne nyheten fra Tinkafu lt;Tinkafu Buggy Bag er en organizer med mange bruksområder.


Du kan enkelt feste den til vognens styre med borrelåsremmene på baksiden. Akkurat nå, Fionys skrev: På hvilken måte går hun på ski? Klassisk med litt skøyting innimellom.


Pepsi Max har i teorien ingen kalorier. Svarte jeg på det du lurte på ? Dette kan bedre humøret, øke konsentrasjonsevnen og graden a. Gleder meg stort til jeg en gang kommer der TTT. Jaja er glad jeg ikke raser opp i vekt om ikke annet.


Et veldig dumt spørsmål. Jeg vet det er dumt å drikke kaffe eller cola når en er gravi at det ikke er bra for barnet. Problemet mitt er at pepsi max er det eneste jeg får i meg av drikke for tide.


Vi håper med dette forumet å få litt fart på de gode diskusjonene på Mammanett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg