tirsdag 25. desember 2018

Onkel dikt

Populære merkevarer til sterkt redusert priser. For dette skal jeg kopiere til MIN bror, som bursdagsgave fra Alex. Lykke til med dikt -jakten!


På Onkel Blå ønsker vi å møte deg med en varm atmosfære, profesjonelt og personlig vertskap, og fristende mat og drikke. Hos Onkel Blå kan du bli kjent med det velkjente svenske konseptet ”fika” der vi blant annet tilbyr deg våre nybakte svenske ”kanelbullar”, småbakverk, og lette og velsmakende lunsjretter. Onkel og Tante - posters og plakater fra Picturiet.

GRATIS frakt på alle ordre! Kjøp de på nett i vår nettbutikk - klikk her! En onkel er som en pappa, bare mye kulere. Her kan man ofte få et “ja” når foreldrene sier “nei”.


Han elsker å skjemme deg bort, og han tar seg alltid tid til deg. Han er tøysete, leken og får deg til å le. Kjennetegnes som en snill, trygg og klok person.


Min tante er et epletre, og onkel skjønte sikkert det, for snart var han en sønnavind som sto mot hennes blomsterkinn.

En stor plass i hjertet har du allerede, og med ditt smil sprer du mye glede, som fadder er jeg derfor både stolt og glad når vi nå skal feire din store dag. Som ny i den store verden, ønsker vi deg masse lykke til på ferden, med en reise fylt av glede og håp, som starter med din barnedåp. Det er skrevet mange flotte dikt om små barn, og André Bjercke har skrevet flere dikt du kan bruke. For deg som bare ønsker et lite dikt til å ha på et dåpskort, har vi laget en liten samling dikt her. Slike små dåpsdikt kan også være en del av en dåpstale, eller en fadder eller bestemor kan lese et dikt i stedet for å holde en tale.


Kvinnen har alltid eksistert, men ikke moren. Fant dem på barnemix. Til lykke med guttens dåp familiens lykke og håp. Gud velsigne din dåp det er framtid og håp Nå er du skrevet inn i Guds store bind med alles navn. Må livsferden din føre deg trinn for trinn mot h. Et dikt om savn og kjærlighet til en som var min beste venn.


Torn Appart Litt trist, skrevet av en venn. Tur i skyene Dikt som ble skrevet til norsk innlevering i mars. Har leita over alt,men finner ikke noe jeg synes er fint! Trenger såååååårt hjelp! Du viste oss alltid en omsorg så stor, nå du for alltid i våre hjerter bor.


En tante er henne som er både familie og venn, som er littegrann streng, men man slipper alt skjenn. Kjærlig trygghet du oss gav, ingen slik på jord vi finner.

Jeg laget et print av det fine diktet Alt jeg egentlig trenger å vite lærte jeg i barnehagen av Robert Fulghum, rammet inn i sort treramme fra Bohus. Så kjøpte jeg jordbærplanter på Plantasjen (Korona) som jeg plantet i små potter. Disse må selvfølgelig plantes ut etterhvert for at de skal vokse seg store. Siden denne siden er blitt full så ber jeg deg legge inn diktet under linken Diktpå bloggen her Jeg vil selv poste dikt.


Du vet en person er spesiell når vedkommende kan få deg til å smile uansett hvilket humør du er i. Du møter tusenvis av mennesker gjennom livet som du ikke føler at du har noe som helst til felles med. Så møter du den ene spesielle personen, og livet ditt er endret på et blunk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg