fredag 14. desember 2018

Dale mariusgenser

Våre ullplagg kombinerer autentisk norsk design med en moderne stil. Alle plaggene er laget i 1 ull – varme, tidløse og komfortable. Dette er rett og slett en hyllest til oss selv – og de stolte, norske tradisjoner som vi gjennom 1år har vært en del av. Hovedelementet er åttebladrosen, i en myk og feminin form med runde blad. Nettbutikk for garn og broderi.


Marius genser med rundt bærestykke.

Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg. Shop i vår outlett i nettbutikken. En klassisk og stilfull julelue med mønster inspirert av norsk jul, med reinsdyr, juletre og fallende snø. Dale of Norway salg.


Som en lysende julestjerne sentrert i front: en tradisjonell åttebladrose. Luen er laget i 1 myk og lett merino-ull. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Et bredt sortiment av kvalitetsgarn i et hav av farger.

MERINOULL inneholder 1 merinoull. MARIUS Voksen Ull Sokker - Grå MARIUS Voksen Ull. Nå endelig til både barn og voksen. Sokkene sitter godt på foten og er deilige og varme. Strikket i Peer Gynt fra Sandnes Garn.


Jeg i fjor på denne tiden strikket jeg en mariusgenser etter samme oppskrift, med samme garn og den ble helt annerledes en denne genseren. Fjorårsversjonen har jeg skrevet om her. Jeg må si meg veldig førnøyd med genseren, og jeg kan slå fast at jeg likte fargekombinasjonen veldig godt!


Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer. Din nettleser er utdatert! Kjøp nå i nettbutikken.


For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Garnmengde: år(1) år(1) år(1) år(1) år(1) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen.


For noen år siden strikket jeg en lue i garnet.

Den ble helt uformelig og slamsete. I etterkant har jeg strikket meg en mariusgenser og den har jeg bodd i siden den ble ferdig. Ingen sigin på den. Jeg tror årsaken til at den første luen jeg skrev var enten dårlig oppskrift, feil valg av garn eller at jeg strikket for løst. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter.


Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn. De fleste er gratis. Husk at bleket, hvitt garn IKKE kan toves (naturhvitt er ikke bleket).


STRIKKEFASTHETEN SOM ER OPPGITT PÅ BANDEROLEN ER KUN VEILEDENDE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg