torsdag 27. desember 2018

Dåpskort mal

Sjekk ut Dåpskort Mal. Vi har en enkle dåpskort maler som lett kan gjøres om til et personlig dåpskort. Du kan velge mellom mange farger og former i vår dåpskort mal for å gjøre kortet til noe helt eget.


Så lett har det aldri vært å lage dåpskort selv før. Gå inn på fotoknudsen i dag og oppdag selv hvor god kvalitet det kan bli på eget laget dåpskort.

Fant dem på barnemix. Til lykke med guttens dåp familiens lykke og håp. Gud velsigne din dåp det er framtid og håp Nå er du skrevet inn i Guds store bind med alles navn. Må livsferden din føre deg trinn for trinn mot h. Vi har laget enkle maler til invitasjon, meny og bordkort som du kan laste ned og printe ut. Det du trenger for å lage en slik bil er mønsterkartong, og hvit kartong.


Dette er slik jeg laget bilen – du kan såklart lage den akkurat slik du vil!

Jeg brukte også dobbeltsidig teip, saks, og sirkelpunch til hjulene. Ja, – og en utskrevet mal til fasongen på bilen! For deg som bare ønsker et lite dikt til å ha på et dåpskort , har vi laget en liten samling dikt her. Slike små dåpsdikt kan også være en del av en dåpstale, eller en fadder eller bestemor kan lese et dikt i stedet for å holde en tale. Når din lille skatt skal døpes kan du gjøre ekstra stas på anledningen ved å bruke våre tjenester til å trykke flotte invitasjoner.


Vi har det siste innen trykkteknologi som betyr at dine bilder, fotografier og kreasjoner får den behandlingen de fortjener - og du kan lage dåpsinvitasjoner som vil bli tatt vare på. Hadde ikkje tid til å vente på at det dukket opp ein mal , så eg laga min egen etter inpirasjon frå deg. Dåpsinvitasjon- Eksempel 5. Da er den store dagen snart kommet, og vår lille Fornavn skal bæres frem til dåp.


I den anledning er dere hjertelig velkommen til å feire dagen sammen med oss. Postkort mal og ideer. Det å motta et hjemmelaget postkort er litt mer spesielt om du har brukt tid på å lage det. Du kan lage kort etter en kort mal som mottakeren helt sikkert vil like.


Du finner mange postkort eksempel hos fotoknudsen, og her får du masse kort ideer og inspirasjon. Her deler jeg trykksaker jeg har designet, disse kan du laste ned gratis og bruke til dine private feiringer og hverdag. Dåpskort til Johanna som jeg har laget fra tante Takker for alle fine kommentarer.

Vi bruker informasjonskapsler og lignende teknologier til å gjenkjenne dine gjentatte besøk og preferanser, samt til å måle effektiviteten av kampanjer, analysere trafikk og for markedsføringsformål. Håper å ta en blogg runde i helgen. Kortbutikken tilbyr bryllupskort, dåpskort , konfirmasjonskort og kort for alle anledninger i livet.


Du finner den komplette serien med alt fra invitasjonskort, bordkort, menyer og festprogram til bordkort og takkekort. Alle dine personlige tekst. Er du på utkikk etter et dåpsdikt, som du kanskje kan bruke på dåpskortet?


Da har du kommet til riktig sted. På denne siden har vi samlet flere flotte dikt som kan passe til dåpen. Ellers velger du en gratis mal og tilpasser etter behov.


Eller laste opp en ferdig print fil. Skape - Ta et bilde fra kameraet og kamp med teksten. Bla gjennom våre dopmallar for inspirasjon. Sett din egen disposisjon ved hjelp av vårt designverktøy.


Bestill - Skriv inn navn, adresse og leveringstid. Sitater til bruk ved fødsel, dåp og navnedag. Nyttig for deg som skal holde tale eller skrive en koselig hilsen til den lille eller foreldrene.


Du kan dessverre ikke legge ut andres dikt på din egen nettside uten tillatelse. Vårt lille barn er nå blitt døpt. Passer godt på gavebordet.


Jeg har satt meg ett mål om å bruke diesene mine mer og denne her er en gammel en jeg aldri hadde brukt før. Jeg har embosset den med enamel embossing, shabby white. Papirene er fra Maja design, Vintage baby serien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg