fredag 14. desember 2018

Hentesett klompelompe

Hentesett klompelompe

Nordens største utvalg av bøker! Vi har pensumbøkene du behøver! Dette heftet er utgått og kan lastes ned gratis. Baby Ull, Lerke, Lille Lerke. Olaug Kleppe, Kari Haugen, Anne-Kirsti Espenes, Dale Design.


Hentesett klompelompe

Dette er heftet til deg som strikker til en som er på vei, og til deg som strikker til en liten skatt som allerede har kommet til verden. Her kommer det en nydelig kolleksjon til de aller, aller minste av oss. Tradisjonen tro kan du lage et helt spesielt sett til turen du tar fra. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. To søte jenter som elsker å lage fine ting.


KlompeLompe er designet av Torunn og Hanne. Vi lager våre egne oppskrifter og under hvert produkt vil det stå hvem som har designet dette. Jakken strikkes frem og tilbake på p, ovenfra og ned. Den lukkes langs venstre side.


Buksene strikkes ovenfra og ned. De strikkes høyere bak med forkortede pinner (vendepinner). Villa This Pin was discovered by Eli This post was discovered by Elina Yli-Hauta. Garnmengde: mnd(2) mnd(2) mnd(2) mnd(2) mnd(3) mnd(3) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit.


Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen. Hentesett klompelompe piece set in complimentary colours. Jeg strikker ikke selv, men skal fortelle mine foreldre om graviditeten ved å gi dem en strikkebok der vi har valgt ut et hentesett.


Hentesett klompelompe

Sliter derfor litt med å finne hvilken jeg vil kjøpe. Må bestille boken på nett, så er så vanskelig når en ikke får bladd litt i dem å sett på oppskriftene. Ullen er grundig kjemmet slik at plaggene føles myke og behagelige mot barnets hud. Sendes senest i morgen. Holder på å strikke hentesett til barnebarn nummer to, som ventes i begynnelsen av august.


Er snart ferdig med jakken, nye bilder kommer snart. Det finnes så mange oppskrifter å velge i når man skal strikke hentesett. Noen gratis oppskrifter finnes og, dette og dette til Drops er fint, de passer like godt til jente som til gutt. I begynnelsen av mars, blir jeg mormor igjen for tredje gang.


Jeg har to prinsesser fra før av, og nå kommer prinsen. Jeg har strikket hentesett til de to første, så da var det på sin plass at jeg også strikket et til det tredje barnebarnet mitt. Min datter valgte ut dette nydelige settet, og jeg hev meg på pinnene. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.


Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg