fredag 13. juli 2018

Hvordan overraske kjæresten hverdagen

Det behøver ikke å koste penger. Sex behøver dere ikke å komme med tips om, med mindre det er som avslutning på en annen fin aktivitet. Når du ser på de gavetipsene til kjæresten som vi gir skal du kjenne etter. Vi merker gang på gang hvordan mange intuitivt vet hva som blir riktig.


Det gjelder å lytte litt ekstra til hjertet. Når du har valgt den gaven du skal overraske kjæresten med innser du at den bør følges av noen fine ord til kjæresten.

Kjæresten min liker tissing, hvordan kan jeg overraske henne med det? Foreldrene mine vil prøve å nekte meg å gifte meg med kjæresten min. Jeg elsker kjæresten min og er redd for vi ikke gifter oss! Jeg og kjæresten snakker. Hvordan skal jeg kysse kjæresten min?


Så fint at du skriver til ung. Det er fint å høre at du har en god kjæreste som er der for deg nå når ting er vanskelig. Da er dette en perfekt gave.

Enten det er til bursdag, eller bare fordi du vil overraske kjæresten med en morsom aktivitet dere kan gjøre sammen. Her lærer dere mer om hvordan øl lages, og får smake på nøye utvalgte øltyper. En sikker gavevinner! LES OGSÅ: gavetips til kjæresten når du ikke vil bomme. Selv om du har lyst til å overraske henne, kan det være ok å snakke sammen om sex, hvordan dere gjør det og hva som skal til for at begge får det deilig.


Da sikrer en seg at en ikke gjør noe galt eller noe som får den andre til å miste sexlysten. Gleder meg til neste helg fordi da skal jeg overraske kjæresten min! Han kommer hjem ifra militæret, whuhuuu!


Det jeg skal gjøre er å på forhånd lage pizzaboller og brownies tenkte jeg, og sette istand en liten piknik på soveromsgulvet Setter på musikk, tenner masse stearinlys, og setter oss på et teppe. Merk deg ting kjæresten din prater om, selv om det er noe så irrelevant som hvor han har kjøpt en skikkelig god is og vis at du husker det når anledningen byr seg. Plant et tre sammen og drikk champagne foran treet ved hver årsdag og snakk om året som har gått. Til en spesiell anledning, oppkall en stjerne etter kjæresten din.


Skriv små notater i kalenderen hans, som husk å forføre kjæresten din i kveld. Lag en liten bok hvor dere skriver ned morsomme ting hver av dere har sagt. Edgar sier at det han elsker med å være i et forhol er muligheten til å gjøre en annen person glad. Jenter elsker å bli overrasket av kjæresterne sine.


Så hvis du lurer på hvordan du skal overraske kjæresten din, er det noen morsomme og enkle måter å gjøre det på! Personer i relasjoner anser overraskelser som en del av pakken, spesielt når du har vært sammen i lang tid.

Er du av den typen som pleier å overraske kjæresten med sexy undertøy? Hvorfor ikke prøve en ny vri. Still deg i soveromsdøra med ei stor mammatruse på deg.


Tar han ikke hintet, må det sterkere skyts til. Prøv først med amme-bh. Virker ikke det heller, kan du prøve et støttebelte for magen. Fordel: Du har alt i hus – i god tid!


Jeg har lyst å overraske kjæresten min med noe. Piknik funker dårlig for tiden, og middag synes jeg blir for lite originalt. Blomster funker jo alltids, men jeg lurte på om noen her hadde noen originale ideer, og gode ideer.


Det må vjo ære et lys i enden av tunnelen. Besøk treet årlig på en spesiell merkedag som bryllupsdag eller jubileumsdag for når dere først traff hverandre. Nyt et glass champagne ved siden av treet og snakk om hvordan både treet og kjærligheten deres har vokst det siste året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg