fredag 6. juli 2018

Hekle firkantet gulvteppe

Hos oss finner du tepper til alle gulv i ulike kvaliteter, farger og størrelser. Fine Gulvteppe til gode priser. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser.


Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter!

Med en tjukk heklenål og dobbelt garn går det superraskt. Snowflower, heklet gulvteppe. I år hadde jeg bestemt meg for å hekle et teppe til å ha under juletreet, Etter mye telling, regning og opprekking,. Har jeg prøvd meg på gulvteppe hekling med hookend Zpagetti. Tykt, heklet gulvteppe fra Sebra i en fin pastell blå fargekombinasjon.


Strikker du et firkantet stykke som du tover, kan du etterpå klippe til ulike former og enkelt lage flott julepynt,. Slik hekler du et gulvteppe med bare hendene For en genial måte å lage et gulvteppe på! Det krever ingen heklenål eller søm for å få det til, bare hendene dine.

Innstilling for informasjonskapsler. Nettstedet spør om du godtar informasjonskapsler for at nettsiden skal lastes og fungere raskere, samt informasjonskapsler til bruk mtp sosiale medier og annonsering. Bytt farge når du føler for det. Denne modellen har omg.


Siste omg: På slutten av omg hekler du kjm i første fm på forrige omg. Nå har du en sirkel som er ca 17. Vanligvis hekler man en taggekant ytterst og da blir det en perfekt størrelse… :O) Hva slags garn du bruker er uvensentlig, dette er en oppskfrift som passer til alle typer garn!


Jeg har ingen nøyaktig oppskrift – men øker du for mye blir det bølger i matten, øker du for lite blir den til en slags skål. Ikke så bra, altså. Hos Ruugs lager vi gulvteppet ditt etter dine mål. Kjøp tepper med valgfrie mål.


Oppskriftene finner du her. Et rundt teppe er med på å myke opp et firkantet rom. I vanlige rom vil et rundt gulvteppe fungere som en kontrast til kantene man ellers ser, som gir en fin harmoni til rommet. Her heklet jeg inn det andre stoffet.


Velg mål og form på teppet, rundt eller firkantet. Vil du ha båndkant eller overlook.

Båndkant kan du få på et utvalg av våre tepper. Ditt teppe leveres til deg på uker. Hekle halvstaver i alle maskene 9. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper. De aller fleste er gratis.


Jeg skal legge ut bilde senere. Nå holder jeg på med litt stæsj for å gjøre det lunt og trivelig. Jeg hadde flere gamle sengetøy og gamle gardinstoffer som jeg har fått.


Noen var litt gulnet og egnet seg ikke til å sy retro klær. Da fikk jeg ideen om å hekle et teppe for å bryte litt med det lyse gulvet. Velg blant mengder av sesongens herlige tepper i ulike modellene, farger og mønster.


Tepper fra Ellos til bra priser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg