fredag 11. mai 2018

Heklebrikker oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift.

Noen heklebrikker har det blitt de siste dagene. De er heklet i Maxi og med heklenål nr 1. Oppskriften kommer fra ett hef. Men nå begynner de å ta slutt, så jeg tenkte jeg skulle lage meg noen selv.


Heklede små hjerter – Dette klarer du å hekle. Fint blir det også :) Her har vi heklet noen fine små hjerter. Et morsomt lite prosjekt som er lett å starte på og avslutte innen rimelig kort tid.


Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Disse er min personlige favoritt. Og så håper jeg at flere vil ha glede av dem, så derfor deler jeg oppskriften her med dere. Denne oppskriften fant jeg på. Små heklebrikker Det er mange år siden min søster lærte meg å hekle,.


Hekle rye av gammelt sengetøy oppskrift. A Pocket full of LDS prints. Må bare få tak i mer garn, og finne en egnet oppskrift med den type garn. Mange av oppskriftene på heklebrikker er jo med tynt heklegarn, men jeg vil ha det litt grovere. Her vil jeg prøve å dele smått og stort av det som gir min hverdag inspirasjon og glede.


Liten Flaske Med Hekling. Her er det brukt liten flaske fra kjøkkenet som har fått på heklet trekk med blomst. Bruk de flaskene du har på kjøkkenet, dekorèr de, og bruk de til blomtser, kvister eller annen pynt. Nå har jeg laget noen Kuvertbrikker, oppskriften fant jeg i boka klassisk hekling og hakking. Jeg la opp luftmasker med lilla garn.


Skiftet til rosa garn og heklet staver i luftmasken, hoppet over lm, og staver igjen med luftmaske imellom. Hjørnet var det 3×staver i samme lyftmaske med en luftmaske imellom.

Da ble den seende ut. Jeg sydde alle gardinene til hytta, og her er gardinene i stua og kjøkkenet. Beige linstoff med noen lyse striper. Sydde de som roll-up gardiner. Gratis oppskrift på heklede luer.


Hyggelig tilbakemelding fra hyggelig kunde. Garnsalg hos jorunsgarn. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Jeg ønsker alle en fortsatt fin søndag. Lagt inn av Marit kl.


Linker til dette innlegget. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her!


Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg