mandag 6. november 2017

Oppskrift på strikket babypose

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Zoovillage - Premium brands! Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY.


Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Garnmengde: 0-mnd(6) 3-mnd(8) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit.


Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen. Garnpakken inneholder oppskrift og alt garnet du trenger for å strikke Bluum Hverdagsgenser i det supermyke, elastiske merinoullgarnet Zara Plus. Genseren på bildet er strikket i gråfargen Silver Lining, som er lett spettet, mens fås i mange andre farger også.


Størrelser fra 1-år. Da er jeg ferdig med babyposen til et lite, nylaget tantegull. Posen gikk utrolig fort å strikke, men det er vel kanskje ikke så rart siden den er strikket på pinne 7. Strikket babypose ! Tenkte at to små som kommer til verden i. Hun sa at det var ikke så rart for hadde man funnet strikketstoff på rull ville jo det rakne opp hvis man startet å klippe i det.


Haha, at jeg ikke tenkte på det. Hun ga et forslag på at jeg kunne kjøpe strikket pledd og sy posene ut av det, men hun mentente at om jeg skulle bruke et pledd måtte jeg finne et som var i ull og ikke bruke. Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse. Vi leverer dette hjem til deg på 1-dager.


Du finner også informasjon under hvilke strikkepinner og evnt hvilket tilbehør du trenger til dette nydelige plagget. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Dale Garn har lagt ut et hefte med oppskrifter på babytepper til gratis nedlasting.


Arbeidet strikkes ovenfra og ned med rundfelling og nordisk mønster på bærestykket. Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! Koseposekonseptet er kjempebra, veldig hendig å slippe å passe på gliper i teppet. Søt oppskrift , men noe forvirrende at mønsterdiagrammet begynte oppe fra venstre.


Garnet var godt og mykt, men skuffende at det var knuter i flere av nøstene og at bluum ikke har svart noe ytterligere på dette etter henvendelse. RisaRosas håndlagde vognposer omfatter unike kolleksjoner i 1 ull, to sommerposer i bomull og bilstolposer. I RisaRosas nettbutikk finner du også håndlaget tilbehør som bl. Jeg laget denne til gutten min.


Fant et mønster på et putetrekk som jeg syntes var fint og som var riktig bredde ift vognen, så strikket jeg det i riktig lengde (glattstrikk på undersiden og mønster oppå), felte av mønsterdelen og strikket videre opp på undersiden. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look.


Jeg ble inspirert og har nå kjøpt meg oppskriftshefte og garn. Men jeg lurer litt på hvordan du gjorde det når du laga hull til sikkerhetsselen? Lagde du bare et i “skrittet” på posen, og ett på samme plass bak, så tar du sikkerhetsselene som skal være over skuldrene utenpå posen? Målfrid har designet det skjønneste super myke, varme og lett å strikke baby pledd. Vår første strikkeoppskrift er et nydelig babyteppe som jeg har strikket i rosa.


Her har jeg strikket leggvarmere som passer til strikkekjolen som jeg strikket til Sofiemoren tidligere. Filtrer strikkeoppskrifter for å finne det helt riktige design i det garnet og formen du ønsker, eller bli inspirert til ditt neste prosjekt. Jeg har strikket de av garnreste.


Søk mellom tema som påske og jul, dåp og bryllup, eller er det ikoner du leter etter, som Marius eller Nancy? Deretter strikket jeg pølsa og sydde sammen stoff og pølse rett mot rett der også, og lar en liten bit av siden som skal vende nedover være åpen til vrenging, for den vil ikke vises så godt der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg