fredag 24. november 2017

Lavkarbo før etter bilder

La bildene dine få den oppmerksomheten de fortjener. Bestill fra fotoknudsen! Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Last ned appen og bestill.


Bevar minnene i en vakker og personlig fotobok.

Det er vi stolte av og veldig glade for. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Ketose er en naturlig tilstand i kroppen hvor den forbrenner hovedsakelig fett. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. Lavkarbo fremmer et sunt vekttap.


All bruk av bilder , tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS.

Jeg tenkte at jeg var tjukk. Når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden, var jeg ikke det. Jeg er kraftig bygget, hadde mye muskler og spilte håndball. I tiende klasse veide jeg kilo, og da begynte slankehelvetet, sier Christina Røkkum Myge (28).


LAVKARBO -DIETT DAG Mange opplever det som svært vanskelig å gå ned i vekt. Men ofte er det svært små endringer som skal til for å bli lettere. Frokost - Skive med pålegg skive rugbrød. Hver side er lagd så enkel som mulig og viser bilder av de beste oppskriftene og resten under. Mange følger ett lavkarbokosthold og trenger da oppskrifter og inspirasjon til dette.


Her er alle middager med lavt karboenergi innhold(dvs under ) både med og uten bilder. Jeg synes det er alt for lite bilder her inne på forumet! Noe som er veldig syn da det hadde vært såå mye bedre å hatt ett ansikt bak alle de fantastiske menneskene her inne!


I tilegg har det å legge ut bilder av meg selv vært en del av prosessen på veien til å bli frisk. Det var ikke lett å få fine bilder av denne, men jeg håper likevel dere setter pris på oppskriften, for smaken er god. Taco er blant annet lavkarbo -mat, men velg en grov tortilla-lefse.


Disse fruktene kan du spise på lavkarbo.

Men hvis du går på en lavkarbodiett gjelder det likevel å finne dem som ikke inneholder så mye karbohydrater - og hvilke er det? Cantaloupe melon, appelsin, rabarbra, bjørnebær, multer og bringebær er eksempler på frukt og bær du fint kan inkludere i et lavkarbo -kosthol sier. Inspirasjon til et sunt lavkarbo kosthol vekttap og bedre helse. Noen er for og noen er imot. Sånn vil det alltid være.


Så her er en liten oppsummering. Er mye usanne og udokumentere påstander der. Litt Lettere – I Kropp og Topp. Det glade lavkarboliv. Nytt og bedre liv med lavkarbo ! Jeg har ialefall lært meg å ikke stole 1 på media.


Vekt etter testuka, og før etter bilder på kg vekttap! Man kan spise kjøtt, fisk, skalldyr og alle andre proteiner helt som vanlig, men lag maten fra bunnen av. Ferdig bearbeidet matvarer, som karbonader, pølser, fiskekaker etc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg