onsdag 15. november 2017

Gratis bleiebøtte 2018

Gratis frakt fra 6kr. Linker til gratis vareprøver og gode tilbud. Du finner også vareprøver og gode kampanjetilbud til din baby. Alle babypakker på én plass. Her finner du gratis babypakker, startpakker, velkomstpakker, rabatter og rabattkoder til gravide og nybakte foreldre.


Selve bebypakken er gratis , men det koster kr. Tilbud bleiebøtte ! Bestill babypakken fra Skoringen ved å trykke her. Meld deg inn i dag så får du en velkomstmail fra oss. Hos Goboken får du en gratis velkomstpakke med tøybok, kartongbok, trekk-ut-bok, velurball og foreldreveiledere med nyttig lesestoff til deg. Sangenic Tec bleiebøtte.


Denne bleiebøtten er enkel å plassere hvor som helst i rommet og kommer knapt til å merkes blant alt annet. Også Korbell bleiebøtte gir en frisk følelse og tar ikke krav på resten av rommet. Bleiebøtten er helt gratis og tilbys til alle gravide fra uke 28. Det er helt uforpliktende å registrere seg, og viktigst av alt - helt gratis ! Her kan du sjekke hvilke butikker som har gratisvaren på lager.


Vil bare komme med en liten obs obs. Bestilte jeg disse gratis bok pakkene. Ene sendte meg bøker jeg hadde avbestilt. En ville ikke si opp abonnementet.


Og alle sendte meg e-post lenge etter jeg hadde meldt meg ut. Vet flere har hatt problemer med dette. Jeg kan forsikre at dette bare var en dårlig aprilspøk.


Men jeg har et par venninner som er gravide. En av dem ba meg lage en oversikt over gratis babypakker som du kan få når du venter barn. Her kommer oversikten over de jeg fant.


Er det forresten noen som vet om man får gratis bleiebøtte hos Barnas Hus når man har hentet det ut før. Weleda– meld deg på Weledas nyhetsbrev som utgis ganger i året, og motta en en gratis pakke med ulike pleieprodukter til babyer. Angelcare– for deg som er gravid og bor i nærheten av Barnas Hus eller Reflex-butikker, kan du hente en gratis bleiebøtte fra Angelcare til en verdi av 1kroner. Med forseglende gummipakninger på innsiden av lokket, stenges lukten inne i bøtten, samtidig som det praktiske skyvedekselet raskt kan åpnes når en ny bleie skal oppi.


Babycallen kommuniserer med AFHSS digital teknikk som gir deg en helt privat tilkobling og har 3meters rekkevidde. Vi fikk tidligere en annen bleiebøtte gratis fra annen butikk, og var litt skeptiske, da den fungerte utrolig dårlig. Denne derimot er helt genial og fantastisk enkel!


Veldig flott å kunne bruke foten til å løfte lokket, og bleien dyttes ENKELT ned (med mindre den er så tung at den faller gjennom luken av seg selv). Har nå fått gratis baby pakke fra Rimi, Kiwi, Apotek og Vitus Apotek. Noen som vet om andre steder man kan få det? Uten å måtte bli medlem i noe klubb ol!


Easily share your publications and get them in front of Issuu’s. Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Lindas Barnebutikk As legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg