tirsdag 10. november 2015

Rema 1000 jobb

Finn din drømmejobb i dag. Søk Handlelapp Lukk lappen. Butikkmedarbeider, Deltid og mer! I jobben som regionsdirektør får jeg brukt mine beste egenskaper hver dag. Godkjente arbeidstakere.


Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 19.

Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworl en eierandel på 1prosent i Axfood og en eierandel på prosent av Det Nordenfjeldske Dampskibsselskab AS. Vi har troen på enkeltmennesket og at få folk skal ta mange beslutninger. Samtidig jobber vi sammen med de rette tingene og skaper en vinnerkultur.


Lyst til å bli en del av laget? Vi tror på, at alle kan bidrage, idet alle har et potentiale. Se hvordan vi jobber med miljø og bærekraft i Ansvarsrapporten. Tusenvis å spare på bleiebytte.


Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av data fra FINN.

Hvor mange feriedager har jeg krav p. I kontrakten min står det at jeg jobber , men jeg kan fort jobbe opp til 3-vakter i uken da sjefen ofte spør om jeg kan jobbe ekstra eller for andre. Jeg går ikke på skole, og er 20. Det søkes da etter en avdelingsleder for Post i butikk og kasse.


Den viktigste oppgaven for avdelingsleder er å skape gode handleopplevelser for kundene. I tillegg til et felles ansvar for at butikken fremstår ren og tiltalende til enhver ti inkluderer jobben blant annet: Post i butikk og kasseansvarlig Vareeksponering. Startsiden for jobb og karriere.


Ledige Stillinger 26. Arbeidsgivere Møt attraktive bedrifter Medlemmer 186. Magasinet Artikler og tips Portaler 1. Søk etter nye Rema distribusjon vinterbro- jobber.


Region Nord har en samlet omsetning på mrd. Som økonomisjef vil du få stor påvirkning i utforming av stillingen. SVAR: Hei, og takk for spørsmålet ditt! Så lenge jobben ikke går utover n. Måten jeg gikk fram på var å levere søknad og CV personlig rundt til alle sjefene på de forskjellige supermarkedene. Samme fremgangsmåte som du har skrevet) Hadde ingen jobberfaring men fikk spikka fram en CV allikevel så skader med andre ord ikke.


Det enkle er ofte det beste. Reitangruppen-filosofien bygger på prinsippet om at få mennesker skal ta mange avgjørelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg