fredag 23. mars 2018

Mine bilder

Bevar minnene i en vakker og personlig fotobok. Bestill lett online her! Det er vi stolte av og veldig glade for.


Få plass til flere minner Du trenger aldri mer å bekymre deg for å gå tom for lagringsplass på telefonen din igjen. Bilder som sikkerhetskopieres, kan fjernes fra enheten din med ett trykk.

Overstående liste dekker ikke alle muligheter. Det ingår ikke ord fra tittler eller beskrivelser. Prøv fulltekstsøking.


En fototjeneste på Internettet hvor man kan laste opp digitale bilder , lagre i online nettalbum og bestille papirkopier. Alle minnene dine på ett trygt sted. Hei Per, Takk for at du bruker Microsoft forumet.


Jeg forstår det slik at du ser en mappe kalt Mine bilder på to forskjellige steder.

Jeg mistet alle mine bilder etter oppgradering av. Hvordan kan jeg bruke mine bilder som. Dette er en side for spesielt mine bilder og filmsnutter. Jeg har fått tilsendt bilder fra andre.


Kritisk feil Den markerte kategorien finnes ikke. Bilder -appen i Windows samler bildene dine fra PC-en, telefonen og andre enheter, og plasserer dem på ett felles sted der det er enklere å finne det du leter etter. Her kan du endre, oppgradere og bestille tjenester.


Det mest omfattende bildesøket på Internett. Lagringsplass har du alltid nok av, siden. Min Sky lagrer bildene dine trygt. Du kan minste telefonen din, men bildene dine blir bevart.


Frigjør plass på telefonen med ett tastetrykk! Ved å markere ønsket antall bilder , kan du opprette og navngi en Historie, som kan deles med venner og familie. De du inviterer til Historien, kan legge til egne bilder og kommentarer.


Roma Laget en fotobok som gave til min mor som takk for flott tur.

Boken ble flott, med glansede sider og klare bilder. For å få tilgang trenger du derfor å opprette en ny bruker. Mine sider for mobil har blitt nye og har fått ny innlogging. Har du allerede gjort det, er det bare å logge inn. Noen av fordelene med den nye innloggingen er at alle abonnementene dine er samlet på samme sted slik at du bare trenger å. Her finner du tjenester som hjelper deg å følge opp din egen helse.


Etter hvert kan du benytte flere tjenester på vegne av dine barn og de som har gitt deg fullmakt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg