mandag 12. mars 2018

Gravid uke 15 blogg

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Uke : Jeg ser overhodet ikke gravid ut, bare småfeit. Anne er ikke fornøyd med vektøkningen.


Lars synes gravide mager er sexy, og savner både Anne og barnet i magen når de er ute på reise. Dette har vært en god uke !

Magen har begynt å vise så smått og jeg oppdager stadig vekk at hånden min har søkt seg ned mot den lille kulen for å holde på den. Det er rart å kjenne hvordan magen begynner å bli hard og å se i speilet hvordan det forandrer fasongen på kroppen min. Jeg gleder meg til å følge utviklingen videre og jeg regner med at det vil gå fortere framover siden. Ja, i dag er jeg faktisk uker på vei. Syns tiden går altfor fort nå, for jeg ELSKER å være gravid ! Er jeg alene om det?


Men gleder meg selvfølgelig til den kommer da, men alt til sin tid ! Gravid uke symptomer.

Det er vanlig å kjenne litt økt hjertebank i denne perioden på grunn av den økte kapasiteten i hjertet ditt. Bekkenløsning kan også inntreffe nå. Her kommer en ny gravid -oppdatering fra den ene uken vår på Hawaii! Synes magen din er flott jeg Julianne. Fin og rund #128578; Det er koselig at man faktisk ser gravid ut med tydelig mage.


Jeg hadde bare litt mage i uke 2 så jeg gikk og ventet og ventet på at jeg skulle få den runde formen slik at jeg faktisk så gravid ut. Og når magen kom, så kom den skikkelig. I dag tenkte jeg å ta en liten gravid oppdatering som jeg tror kan være viktig for andre som kommer i en lignende situasjon som meg.


TIDLIG STOR GRAVIDMAGE Allerede i uke kom det en synlig gravid mage, slik jeg er vant til at det gjør på meg. Jeg har lyst til å oppdatere dere uke for uke i graviditeten og her kommer min aller føste gravidoppdatering. Alle innleggene blir lagt under kategorien gravid , for de av dere som ønsker å følge oss videre på denne utrolige reisen. På ordinær ultralyd viste det seg å være to gutter :)) Masse lykke til, det blir spennende å følge deg fremover! Det er lett å la seg forbløffe over svangerskap og fødsel.


Vi har samlet noen av de faktaene som fascinerer, forundrer og forbløffer oss mest. Nå begynner magen å vokse seg større og iblant følger også lår og rumpe med i denne utviklingen. Mange lurer på hva som skjer med eventuelle strekkmerker og disse forsvinner trolig vis aldri, men de kommer sannsynligvis til å blekne i og med at huder drar seg sammen.


Preggis oppdatering!

I denne graviditeten er jeg nå over det verste av kvalme heldigvis, det er deilig med tanke på at jeg i tidligere graviditeter har spydd i maaaaange måneder. Kommer som regel hyppigst på kveldene, men gjerne når jeg er ute å spaserer også! Litt pinlig å gå på senteret, og stikningene plutselig slår til.


Plusstid skriver om uke , at buksene kan begynne å bli for trange, og at en fin kul på magen snart vil være synlig. Buksene mine begynner definitivt å bli trange, og stadig oftere må jeg åpne en knapp utover dagen. Jeg kan trygt si at jeg har blitt forkjøla, jeg har vært våken stort sett i hele natt og hosta og prøvd å få snørr ut av nesen sånn at jeg kunne puste normalt.


Velkommen, jeg er en åpen, ærlig og personlig blogger som blogger om meg og mitt liv. Forrige uke fikk jeg overraskelsesbesøk av jentegjengen med skikkelig babyshower, og da gjetta vi datoer, vekt og lengde, veldig artig. De andre gjetta mellom 15. Alle pasientinformasjonene er basert på artikler skrevet for leger i Norsk Elektronisk Legehåndbok (NEL) og forfattet av NEL-redaksjonens leger, med mindre annet er oppgitt.


Tiden er gått egentlig litt fort å litt sent, men samtidig er tiden så spennende nå at det er kjekt. Jeg sover til klokken :om dagene, og får absolutt ikke sovet noe godt om nettene. Jeg har også blitt veldig tilbaketrukken de siste ukene, vet ikke helt hva det kommer av.


Føler kanskje jeg har mer enn nok å tenke på, og at all fokus har havnet på å få nok søvn, mat, og hvile.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg