mandag 12. august 2019

Håndlaget av merkelapper

Merkelapper til klær - alltid fri frakt. Lag dine egne merkelapper i dag! Navnelapper til klær, leker og andre ting. Strykefrie og i mange fine design. Miks farger, mønster og motiv.

Gøyale navnelapper til barnas klær. Selvklebende - 1stykk i pakken. Supersøte design, selvklebende. Vi Har Et Fantastisk Utvalg. Slitesterke og praktiske navnelapper til klær, sko og utstyr.


For sokker, halser og hjemmestrikket tøy er påstrykbare navnelapper et fint alternativ. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service.

Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din. Ble litt skuffet da de var mye større enn forventet. Men det er nok min skyld som ikke sjekket str på de før jeg bestilte.


Og jeg er helt enig at det hadde vært fint med rød tekst med hjerte. Enkel og rask merking av votter, luer, ytterjakker etc. Når navnelapper som ikke faller av er viktigst. Det er irriterende når en navnelapp faller av i vask.


All informasjon blir behandlet konfidensielt, og vi vil aldri gi informasjonen videre til en tredjepart. Disse feltene er obligatoriske. For mer informasjon, se våre retningslinjer for personvern og våre leveringsbetingelser. Pakke med merkelapper til julepakkene.


Perfekt for alle som er glad i katter! Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Har så lyst å få laget merkelapper jeg kan sette på mine hjemmelagde prosjekter. Synes jo det virker litt kult jeg da å gi vekk en håndlaget gave med mitt merke på.


Kunne tenkt meg noe i denne stilen: Er det noen som vet hvor jeg kan bestille noe slikt?

Fellesbetegnelse for alle vevde merkelapper som ikke er spesiallaget, men som allikevel lages med din egen tekst. Du velger mellom standard bredder, skrifter og farger. Vevde tallbånd og enkle vevde vaskelapper sorterer også under denne kategorien. Enten du ønsker å øke synligheten til merket ditt med produktetiketter eller ønsker å spare tid med adresseetiketter, har Vistaprint de perfekte tilpassede etikettene for deg.


Lag personlig tilpassede etiketter, etiketter på rull, adresseetiketter, returadresseetiketter og mer med Vistaprint. Ulike størrelser og former tilgjengelig. Profesjonelle vevde navnelapper laget i tekstil, til sying på klær. Stor Størrelse 70xmm, bakgrunnr og tekst farger.


Vevde merkelapper leveres i Norge, UTEN Toll! Symerke brett - 1 håndlaget. Pris 3NOK inkl. Eileen tipset meg om at jeg burde skaffe merkelapper til strikketøyene mine.


Så nå har jeg skaffet meg varemerke og merkelapper. Når jeg strikker legger jeg mer i strikketøyene enn timer, arbeid og garn, strikketøyene er ikke bare håndlaget , de er mer enn det. Da er det blitt torsdag igjen gitt. Derfor ble varemerket håndlaget med hjerte.


Dagene flyr så utrolig fort. Vi elsker å være kreative og alt det fantastiske man kan skape ut av perler og garn. Hos oss finner du et stort utvalg for å lage personlige produkter til den lille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg