fredag 2. august 2019

Drops design heklet lue

Garantert Lavpris på DROPS Garn. Leveres innen timer. Design Luer hos Spreadshirt! Velg eget motiv, tekst og farge. Babyutstyr finner du hos Sprell! Lynrask levering - stort utvalg.

Her finner du mer enn 120. Alle deler hekles rundt med staver og fastmasker. Huen er hæklet i Drops Alaska og kan hækles til både børn og voksne. Dame (cm) - Herre (cm). Strikket lue i DROPS Karisma eller DROPS Merino Extra Fine.


Stort utvalg garn fra DROPS , Dale Garn og Du Store Alpakka. Mange farger, garantert lavpris og lynrask levering. Denne siden ble sist oppdatert 25.


Våren nærmer seg men en lue er alltid god å ha uansett årsti enten du sitter ute en kald vårkvel er ute på sjøen en vindfull dag, har en bad hair day eller rett og slett bare vil ha lue på deg!

Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg tenkte jeg ville dele den med deg også! Er du på jakt etter en gratis strikkeoppskrift? Disse oppskriftene er blitt designet av oss så du finner de ikke andre steder. Frakt kun 5- Gratis innpakning.


Følg lenken nedenfor for å gå til oppskriften. Hver omg avsluttes med kjm i den 3. Magisk ring (hvordan du lager magisk ring finner du HER) 1. Heklet lue by DROPS design. Lua er heklet i deilig og mykt Eskimo ullgarn fra Drops design. I en eller flere farger. Lua har ørelapper slik at den lille holder seg god og varm på ørene.


Snorer gjør det enkelt å knyte lua under haken og gjør at den sitter godt på. Da har jeg strikket et par pulsvanter med falsk flette. Bruk strømpepinner om du foretrekker det. Flettene er omtrent like fleksibelt som vrangbor så de passer fleste str.


HEKLET LUE – Gratis oppskrift. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Lyst å hekle et hodeplagg?

Jeg har gjort et forsøk på å finne noen gode alternativer, men gjør oppmerksom på at jeg ikke har heklet teppe selv i noen av disse alternativene. Hatten er heklet i hullmønster med ei stjerne i toppen. Materiale: 1 bomull Vask: grader.


Det startet med en enkel blogg, og utviklet seg raskt til å bli til så mye mer. I dag jobber jeg som designer og strikkebokforfatter på heltid. I nettbutikken selger vi alle mine bøker, hefter og oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg