onsdag 14. august 2019

Gratis oppskrift på mariusgenser til hund

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Hundeklær, hundeutstyr, godbiter, tygg, hundesnacks og praktiske ting til hund. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv.


Det er Sandnes Garn som eier håndstrikkerettighetene til Marius-mønsteret, og det er dermed bare de som kan selge oppskrifter på ulike plagg med marius-mønster. Fikk forespørsel om å lage en mariusgenser til en hund av rase dvergschnauser. Merino Ekstra Fine, så gjorde litt om opp maskeantall og cm.

Håper alle forstår mitt standpunkt på dette og respekterer det. Jeg er ei trønderjente på år. Har Mariusbok og mønsterhefte Klassikere der er det ingen oppskrift i rundfelling i Sisu garn. Mulig det finnes oppskrift på slike også?


God helg Jorunn 22. Jeg brukte oppskrifta på Drops design sine sider som utgangspunkt for maskeantall og pinnestørrelse. Marius mønsteret fant jeg i oppskriftene mine her hjemme.


Fikk ikke til å linke direkte til siden, men viss man går på siden, finner man oppskriftene under overskrifta dukker og dyr.

Marius hundegenseren med mariusmønster er svært myk og behagelig å ha på. Omslaget på boken alene hadde vært tilstrekkelig til å fange min interesse, deriblant bildet av en liten hund iført Marius-genser. Mariusgenser til hund har vært en av våre definitive favoritter i lengre tid. Jeg i fjor på denne tiden strikket jeg en mariusgenser etter samme oppskrift , med samme garn og den ble helt annerledes en denne genseren.


Fjorårsversjonen har jeg skrevet om her. Jeg må si meg veldig førnøyd med genseren, og jeg kan slå fast at jeg likte fargekombinasjonen veldig godt! Til tross for at jeg ikke hadde rukket å bla i boken, skal det innrømmes at jeg hadde hintet ganske tydelig om at jeg ønsket meg Marius strikkeboken under juletreet. Gratis oppskrift p tovede Marius Votter til voksne i FRITIDSGARN. Lue - Skjerf - Pulsvarmere - Stvelvarmer GRATIS.


Den frste amerikanske filmen som ble stemplet med advarsel for barn under. Gratis strikkeoppskrifter - m Her finner du lenker til. Detaljer for MARIUSGENSER -DAME.


Norges suverent mest strikkede genser herjer igjen etter noen år på loftet. Det er ofte en hund eller to innom butikken og flere av dem har allerede genser, eller skal få! Hos Drops finner du flere fine oppskrifter , som denne.


Nydelig myk hundegenser som varmer. Denne er svært myk og behagelig å ha på.

Med strikket tøy er det enkelt å lære hunden å ha på hundeklær, da dette er lette og myke plagg. Det jeg lurer på er, hvor mange masker hadde du på pinnen da du startet med vrangborden på halsen. Jeg strikker medium størrelse, men synes den blir veldig vid i halsen. Min datter vil ha lik den du har strikket. På forhånd tusen takk for svar.


Vi har nå samlet alle våre fantastiske strikkeoppskrifter - med og uten strikkemønster - på en ny og forbedret side! Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske. Dette fordi det skal være enkelt å finne strikkeoppskriftene og inspirasjonen du leter etter hos oss.


Helt gratis så klart! For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg