tirsdag 29. oktober 2019

Syke vitser

Ikke før støvet fra Haiti-jordskjelvet har lagt seg, er det kommet en rekke vitser om katastrofen. Hun ble enda verre, begynte å stønne, sukke og vred seg så hun nesten falt av sofaen. Det var da feberen kom.


Jeg vet det var feber, for hun sa at hun følte seg så heit. Til slutt fikk jeg vite hva som gjorde dem så syke.

Den syke gullfisken. Dette er skikkelig god humor. Håper du liker dem og ikke synes disse vitsene er for. Vitser i mange ulike kategorier. Flere tusen vitser.


En eldre dame var på besøk hos sin nye lege. Etter få minutter stormet hun ut av kontoret hans og løp skrikende nedover korridoren. En annen lege spurte henne hva problemet var.

Etter å ha snakket med henne, trampet han resolutt inn til legen som hadde undersøkt henne. De norske soldatene er helt syke i. Blondiner blondinevitser båt dass datamaskin datavitser døde fugler fotball grovis it vitser katt. En nordmann og en svenske satt ved siden av hverandre på kino og filmen viste en kar som var rett på vei inn i en felle.


Jeg vedder en hundrings på at han går i fella, sier nordmannen. Vi har vitser i mange forskjellige kategorier som advokatvitser, svigermor vitser og mye mer. Her er mange gode vitser om foreldre, skole, dyr og masse annet. Mange morsomme vitser for barn. Oddleif ringer sjefen for atter en gang gi beskjed om at han er blitt syk igjen og ikke kan komme på jobben.


Sjefen, som åpenbart er irritert over hyppige sykemeldinger fra Oddleif, sier så at når han er syk så knuller han kona si og etterpå føler han seg frisk nok til å gå på jobb. Noen vitser er grove, andre er slemme, noen er grisete, andre igjen er helt på kanten. Vi har allebarnavitser, blondinevitser, eldrevitser, selvsagt har vi groviser, morsomme bilder og slemme bilder. Vi har samlet alle vitsene som vi synes er gode nok til å bli samlet på. Han tar avstand fra innholdet i sine egne syke vitser , men synes fortsatt det er ok å fortelle dem.


Min terapi mot verdens ondskap er å le av det, sier 25-åringen. Mannsjåvinistisk fristed. Tørre vitser har en egen sjarm.

Har du noen egne tørre vitser å dele, bruk gjerne skjemaet nedenfor til å sende dem inn! Her finner du de tørreste av de tørre vitsene vi har klart å finne. Samboeren min ville jeg skulle gå hit, fordi jeg insisterer på at jeg er en hun” svarer mannen.


Hva er galt her, da? Grunnen til at jeg har laget denne bloggen med prinsipp- vitser er at jeg er ekstremt opptatt av likhet og rettferdighet. Skal det være lov til å fremme hat, forfølgelse og ringeakt av nordiske kvinner og hvite for deres rasetrekk i form av blondinevitser må det være like tillatt å fremme hat, forfølgelse og ringeakt av andre grupper basert på deres egenskaper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg