torsdag 9. april 2015

Hva skriver man på konvolutten til dåpsbarnet

Jeg skriver til (navn) eller til dåpsbarnet også navnet. Jeg pleier også å skrive til (navn) i kortet. Hei:) På søndag skal jeg i konfirmasjon til ei venninne, men jeg har aldri vært i en konfirmasjon før og jeg har ingen anelse om hva jeg kan skrive på kortet. Og hva skal jeg skrive på konvolutten , til konfirmanten eller til navnet hennes? Blir utrolig glad hvis noen kan hjelpe, for det haster.


Jeg skal sende en gave til en barnedåp, og lurer på hva man skriver på kortet? Skal det skrives til foreldrene eller til barnet og hva er vanlig å skrive inne i kortet? Håper på svar, da jeg er litt blank på dette området. Derfor vil den her artikel komme med nogle gode råd til man kan kan skrive af personlige ting i et dåbskort.


Så hvad skriver man ? Jeg tenker at jeg vil at du skal vite hva som har skjedd med en fin, liten familie som fikk fire 4K-nåler for kanskje år siden. Nå er situasjonen en helt annen, og plutselig så er det jeg som ønsker meg fire 4K-nåler. Fire 4K-nåler, til hver av oss som trenger litt støtte.


På bildet til høyre holder dåpsbarnet selvfølgelig en liten bil! Hun limte forresten bare fast det ene bildet, det hvor han ligger oppi sinkbalja – det andre smatt hun inni “lomma” i kortet! Dermed kan man ta ut bildet og feks henge det på kjøleskapet el. I konvolutten ligger beskjeden som skal snu opp-ned på tilværelsen:.


Avstanden mellom hva man vil være og hva man er. Samtidig går det en grense for hva man kan oppføre,. Så slipper man at de minste skriver på annet enn de burde.


Når man skal legge inn et nytt emne er det veldig viktig å ha en god og beskrivende tittel på innlegget slik at det er lettere for andre å finne det igjen. Også når man ser lista over emner i et forum er det nyttig å ha beskrivende titler slik at man ser hva emnet handler om. Nei han guttungen må få mene hva han vil, vi lever i et fritt land.


Nå har jeg veldig god selvtillit jeg vet du så dette gidder jeg ikke bry meg me hehehe. Ellers kan man si at trælene i hendene mine er litt såre i kveld ja. Passer like godt til hjemmet, så vel som til et lite kontor.


Se mer på NetOnNet! Spar penger ved å sammenligne priser. Er dette for å fremheve deres eget ego? Rike mennesker som dette, til et øyeblikk ? Vakten kommer til hadesåbra Hva er meningen med døden?


Meningen at jeg naken i sakte ut et serveringsbrett ligger tykk over meg, mamma. Foreldrene er egentlig ikke nevnt i kirkeboken, bortsett fra at dåpsbarnet er datter av Huusmand paa Sande - det er tydelig at presten har ment å skrive det inne senere, men at den stunden ikke kom – en litt merkelig situasjon, for prestene var gjerne flinke til huske sognebarna sine. Dagens nødvendige Word-tips til den som har behov for det: Når man sitter og skriver i Wor så hender det plutselig at man ikke kan skrive midt inne i teksten uten at de nye ordene spiser opp ordene som kommer bak. Fryktelig irriterende.


Alt man trenger å gjøre for å stoppe katastrofen, er å trykke insert. Katastrofe avverget. Jeg har satt sammen et lite antall bilder fra de siste. For å forklare bildets historie og opphav, har jeg nummerert hvert enkelt bilde, og laget en forklaring til hvert bilde, nedenfor, etter nummereringen. Om du ikke forstod hva jeg mente, er det forståelig.


Sinne og raseri trenger ikke å være en negativ ting. Alt i boka er oppdiktet og jeg har tatt meg store friheter. En historie om en familie preget av hemmelighold og taushet.


Hva lå bak alt det skjulte i fortiden? Trilogien Når tausheten taler handler om Torkel og Marie og hvordan samfunnsutviklingen og egne valg påvirket oppveksten, både for dem selv og deres barn. Vi blir kjent med Torkel og Marie og følger deres oppvekst på øyene rett utenfor Stavanger i en overgangstid fra det gamle. Sikrer Tananger indre havn Lørdag datt Ida Mæland (5) på sjøen og mamma Mette H. Jørmeland hoppet etter.


Navnet (navnene) på den ytterste konvolutten vil bli kontrollert opp mot menighetskartoteket, slik at man både sikrer at velgeren er stemmeberettiget og at ingen stemmer flere flere ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg