onsdag 24. januar 2018

Mariusgenser smart

Du kan enkelt endre farge selv. Prøv deg frem, lek med fargekombinasjoner og se umiddelbart hvordan bildet endrer seg! Lenge siden jeg har vært innom her nå - fant deg igjen pga gryteklutene med åttebladsrose. Smart er en veldig god trå men til barn ville jeg holdt en knapp på Sisu.


Den er litt tykkere og kan dermed være mer behagelig å ha på seg under kjeledresser og regntøy.

Høsten i år har vært kaotisk og travel, det har ført til at jeg har begynt på mange prosjekter uten å ferdigstille dem, så langt. Noe jeg derimot har blitt ferdig med er mariusgenseren med rundfelling jeg begynte på for ikke så lang tid tilbake. Tynn Alpakka Ull inneholder alpakka og ull. Lett som ull - varm som alpakka!


Myk og holdbar kvalitet som passer godt til både liten og stor. Pakken inkluderer garn og mønster. Finne ut hvilke farger og garn som passer sammen ved hjelp av denne fargevelgeren.

Jeg vet flere erstatter smart med rubin fra spar kjøp. For meg er smart og rubin er garn som kan erstattes med hverandre. Mariusgenser med rundfelling. Smart har kanskje bedre fargeutvalg, men rubin er mye billigere.


Garnåtgång: XS-S(1) M(2) L-XL(2) Har färgen utgått, så blir den automatisk vit. Under storleksguiden ser du garn mängd och original färg på modellen. Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Ble faktisk veldig fornøyd med denne genseren.


Har tidligere strikket en i veldig tynt garn. Den har seget ganske mye, og loer en god del. Denne gangen brukte jeg et billigere, og tykkere garn. Litt spent var jeg for dette garnet var nytt for meg. Rubin fra Sparkjøp.


Her hos Garnkos har vi strikkeoppskrifter for både baby, barn, dame og herre. Det første som slår meg er at det må være strikkefastheten din det er noe med. Peer Gynt og Smart skal jo tilsvare hverandre har jeg lært.

Og boken er i posten et sted. I Bur Juman er det nesten 2flotte butikker hvor man finner omtrent alt mulig. Genseren er strikket på pinne 3. Oda som var mottakeren til denne julegaven prøvde nemlig på seg min lilla mariusgenser tidligere i år. Hun var så fin i den. Til en genser i størrelse M trenger man ca.


Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn. De fleste er gratis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg