fredag 13. september 2019

Posten bring

Legg pakken rett utenfor døra, så henter og leverer vi den for deg. Forsikring inkludert. Pakken leveres i løpet av 1-dager. Prøv nå fra kun kr! Velkommen til Bring.

Nye tjenester gjør hverdagen enklere. Chat med oss eller kontakt kundeservice på telefon. Du velger selv hvordan du ønsker å kontakte oss – chat med oss eller ring oss. Chatboten er åpen døgnet rundt! Her kan du bli bedre kjent med oss i Posten og Bring.


Prisendringer kan forekomme i løpet av året. You can track your packages, notify us of your new address, find prices, postal addresses or buy stamps, postcards and mailboxes.

Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Er du privatkunde av Posten ta kontakt med Posten kundeservice, er du bedriftskunde ta kontakt med Bring kundeservice. Vi hjelper deg gjerne. For alle andre spørsmål ta kontakt med sentralbordet. Akademiet er læringsportal for medarbeidere i Posten og Bring.


Pakkesporing gjør det mulig å spore pakker post brev flyfrakt container og mer. Her finner du portotakster og priser for Postens tjenester gjeldende fra 1. All post på ett sted I Digipost kan du motta alle typer post digitalt fra bedrifter, personer og offentlige virksomheter. Nyheter og innsikt om posten bring.


Posten Lederne i selskaper har skrevet under på et brev til næringsministeren med krav om tilgang statsselskapets terminaler og post i butikk for levering av varer. Posten og Bring er en attraktiv lærebedrift, spesielt for yrkessjåførfaget og logistikkoperatørfaget. Vi er svært stolte av våre dyktige lærlinger. I tillegg egne tjenester for post , flyfrakt og containere.


Finn personer, postnummer og adresser i Norge og utlandet med Postens Adressesøk. Mybring er et logistikksystem for bedriftskunder hos Bring.

Create cases directly in Mybring and see the status of all cases linked to your customer number. Bring er et norsk post -og logistikkselskap med virksomhet i Norden. Bring er i Norge den delen av Post -konsernet som betjener bedriftskundene og de deler av driften som retter seg mot bedriftskunder profileres derfor i grønne farger og ikke i den røde fargen som Posten benytter og som i all hovedsak skal profileres mot privatkunder. Web-henvendelser har flyttet over til ny kundeportal. Welcome to Akademiet.


Incorrect username or password. Forgot your password?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg