tirsdag 17. september 2019

Piercing i nesa grotid

Nesepiercing er en ansiktspiercing der piercingen går gjennom brusket eller huden i Nesen. De tre mest populære nesepiercingene er Nostril- piercing spesielt populært i India, septum- piercing spesielt populært blant urfolk i USA og Bridgepiercing. Grotid Grotiden varierer fra person til person og hvilken type piercing du har tatt. Spør pierceren din om grotiden for din piercing.


Du bør vente minst tre uker før du går tilbake til piercingstudioet og ber om å få bytte den der. Det er uhyre vanskelig å bytte piercing i nesa selv, når den er så ny. I den alderen kan de fint gå med bar mage vel. Jeg vil påstå at smerte, grotid , infeksjonsfare og alt det der også hører med når det kommer til hull i ørene, uansett alder.


Jeg har hatt piercing i nesa i ca. Da kan det vare alt fra noen dager til flere uker. Jeg sliter med kviser, og jeg har fått ei kvise eller to akkurat der piercingen sitter. Kan også bli sår om jeg pirker mye i den, noe jeg har en dårlig vane for å gjøre.


Denne sårvæsken er et resultat av at kroppen danner en hylse med hud rundt smykket, og kan sammenlignes med skorpen på et skrubbsår. Dette skjer som oftest i løpet av et par-tre dager. Det er også vanlig at en piercing hovner litt opp, blir rød og varm, og kan være øm.


Jeg tok min første, i nesa , da jeg var 14år, og den har jeg ennå, 12år senere. Om jentungen min vil ta piercing når hun kommer i ten-årene, vil jeg nok se det an på hvor moden hun er, psykisk sett, og at hun forstår hva det innebærer, også når det gjelder hvordan mange vil se på henne, pga piercingene. Særlig til de med bøyd stang) er en føkkings smerteogtårehelvete hver gang, da det føles som jeg trykker stangen gjennom nesa på nytt. Piercing i tunga er vondt, men det varer bare et lite øyeblikk, etter det er det hovent i ca 1-uker, det kan være litt ubehagelig og vanskelig å snakke. For min del gikk det ganske greit etter at jeg tok piercing (spiste kebab dagen etter selv om det kanskje ikke var så lurt).


Finn produkter i toppkvalitet til lave priser og fraktpriser på nett! Har piercing i begge brystvortene. Tok først for å se om jeg likte det, tok ikke en uke engang før jeg dro tilbake og tok den andre. Brystvortene gjorde ikke vondt med en gang. Helix piercinger er også meget almindelige.


En helix piercing er piercing i det brusk der udgør ørets kant, altså fra øreflippen op til det punkt hvor kanten af øret møder hovedet. På billedet længere nede: nr. Piercing the higher portion of the ear, known as the cartilage, is a fashion statement that can be dangerous.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg