torsdag 12. september 2019

Mariusgenser i flere farger

Finne ut hvilke farger og garn som passer sammen ved hjelp av denne fargevelgeren. Prøv deg frem, lek med fargekombinasjoner og se umiddelbart hvordan bildet endrer seg! Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser ! Skal strikke meg en genser nr to. Har lyst på enda en genser til meg selv, men klarer ikke å bestemme meg for hvilke farger !

Maskinstrikket Fanagenser som er justert og tilpasset en tidsriktig fasong og størrelser. Kommer i flere lekre farger. Det som ga de opprinnelige norske kofter og gensere et særpreg, var at de ble strikket av tynt håndspunnet kardegarn. Dette er videreført i denne genseren. I stedet for å felle rundt til hals valgte jeg båthals denne gangen.


Det var fordi jeg ønsket å få frem nok av den skarpe eplegrønne fargen , som jeg syns gjør hele genseren. Dessuten er det jo en raskere måte å gjøre hals på, og en fin avveksling til de andre genserne jeg har strikket.

Semitransparent genser med paljettapplikasjoner i flere farger. Denne artikkelen inkluderer ikke innerfôr. Du kan også bruke den til å justere farger i et bilde ved å endre lystettheten og fargeområdet samt nøytralisere fargeskjær. Merk: Når du bruker kommandoen Tilpass farge. Kommandoen fungerer bare i RGB-modus.


Flere konfirmasjonskort. Norges suverent mest strikkede genser herjer igjen etter noen år på loftet. Nå kan jeg proklamere at den er ferdig! En grei genser å strikke egentlig, men pga rundfellingen og garnvalget skulle det vise seg at det ble et tungt strikketøy, i form av vekt, å arbeide med. Den fine mariusgenseren i strikk er nå kommet i to nye farger.


Jeg har mørk koksgrå. Pass på å legge litt penger i skikkelig garn som tåler vask, når man bruker såpass mye tid på å strikke en genser er det kjedelig om den blir stygg av første vask. Jeg skal strikke mariusgenser til meg selv. Mariusgenser med farger.


Men er usikker på hvilke farger jeg vil ha.

Er litt lei av de tradisjonelle fargene (blå hovedfarge). Men samtidig er det jo den som er den ekte mariusgenseren. Tenker litt på rød hovedfarge, med hvitt mønster og blått i halsen. Tenkte å strikke enda et sett til frøkna med genser,bukse og lue til høsten. Hva ville dere gått for?


Troor det blir marius igjen Har du en fin genser du vil vise frem, eller hvilke farger er fine sammen? Mål på genser, se forøvrig bilde som viser hvordan du måler:. Kjøp Diverse produkter mariusgenser forskjellige farger på Kelkoo.


Sammenlign tilbud på Diverse produkter mariusgenser forskjellige farger i kategorien Diverse produkter fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Diverse produkter ved hjelp av vår tjeneste. Kjapt gjort når en kommer igang, men den er til vinteren så det haster. Nydelige farger , liker at det ikke alltid er de tradisjonelle fargene. Har vært i kontakt med LensWay angående give awayen. Garnmengde: år(1) år(1) år(1) år(1) år(1) år(1) år(1) år(1) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit.


Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg