tirsdag 3. september 2019

Kort dikt om familie

Stort utvalg og rask levering! Dagsekker, Tursekker, Klatresekker. For menn, kvinner og barn! Klær og utstyr til nedsatte priser! Softshelljakker og mye mer! Fjellsko, Løpesko, Multisportsko.

Personlige invitasjoner og kunngjøringer som du kan dele den store nyheten. En storebror er mer enn familie. Han er del av alt det du er. En som strekker ut hånden til deg, og hjelper deg opp når du er lei.


To som alltid vil ha hverandre, og som aldri kan bli skilt av andre. Dikt om livet – av 20. Veien kan ofte virke veldig lang, og tunnelen i enden usannsynlig trang, men selv om det kanskje føles slik nå, vil veien med litt hjelp en annen retning få. Trenger du et godt sitat?


Se kategorien alle dikt alfabetisk for en alfabetisk liste over alle diktene.

Motstand mot dikt er nytteløst. Dersom De finner dikt som De liker eller annen nyttig informasjon på Internett så bør De skrive ut en kopi eller lagre nettsiden lokalt. Les og nyt dikt på Internett mens De kan!


Kjære mamma Dette diktet er til min mamma, hun er alltid der for meg. Og stiller opp, og jeg er utrolig glad jeg har en som henne. Vi tilbyr korte dikt dedikert til bestefedre og bestemødre, slik at barna kan lære utenat og resitere dem senere.


Lyrikk besteforeldre. Her har du et utvalg av dikt om besteforeldre eller bestemødre dedikert til barna kan lese høyt, huske og resitere etter familie. Se også ord om kjærlighet. Kort artikkel der jeg tar for meg begrepet den man elsker tukter man.


Die modernisierte Familie Tysk-stil. Kort dikter for barn. Et dikt som beskriver mitt forhold til min far. Med familien vår lever vi gode og dårlige øyeblikk, men det følger alltid oss i alle stadier av livet.


Fint kort dikt om det å være en familie ,noen som har? Jeg skal i morgen skrive et kort til læreren til klassingen som skal slutte etter år, vil skrive noe fint,men kommer ikke på hva jeg skal skrive Frøken Kan noen med gullord hjelpe meg? Så en annen ting (tiden er knapp nå) Skal ha en avslutningsgave til en mannlig lærer på år, eneste jeg ve. Jeg er våt, jeg er kal jeg er ganske lei, hva har jeg egentlig gjort, hvorfor kom snøen igjen min vei, og det så innmari fort.


Jeg er sint, jeg har vondt, dette må ta slutt, hvorfor skjer dette alltid med meg, denne rekken av uhell må bli brutt, ingen fler takras på min vei.

Mange av de beste dikt for barn å lære utenat er morsom, kort , absur og lett å huske. Alle behøver en venn iblant, så ta godt vare på den du fant. Det er skrevet mange flotte dikt om små barn, og André Bjercke har skrevet flere dikt du kan bruke.


Slike små dåpsdikt kan også være en del av en dåpstale, eller en fadder eller bestemor kan lese et dikt i stedet for å holde en tale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg