tirsdag 17. mars 2020

Strikket bilpose til baby

Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Zoovillage - Premium brands! Check out For The Baby. Har termin i dag, men skal den bli klar til vinteren må jeg begynne å strikke snart. Vi vil forsøke å oppgradere noen av dukkemønstrene eller deler av dem til babystørrleser.


Denne gangen har jeg valgt å strikke et helt nytt sett til baby.

Dette har jeg kalt Lykke etter den lille piken på bildet. Jeg har den boka, deilig dress der. Ja, det er en fin en der. Jeg strikker en fra drops-siden nå, men det er rett og slett fordi jeg strikker den på bestilling, og hun som bestilte, ba om den, så da strikker jeg den. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven.


Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av data fra FINN. Når du har kommet til slutten av pinnen skal du ikke snu den som vanlig, men bare skyve maskene til andre siden av pinnen og legge tråden mot første maske ( til høyre).

Strikk alle maskene rett. Kjøpte både voksi bilpose og en easy grow vinter-vognpose. Vi har bestillt bugaboo buffalo.


Til sportsdelen kan du få en vognpose som hører til og det tenkte jeg ikke på når vi kjøpte! Vurderer å levere tilbake vognposen og heller vente til han blir stor nokk til å sitte i sportdelen til vi kjøper ny. Man starter nede i skrittet på romperen og strikker et fram-og bakstykke før man strikker disse sammen. Det skulle økes masker i slutten på begge sider. Jeg fikk det til at det skulle økes masker innenfor første og siste maske på pinnene.


Hadde strikket et bakstykket slik og startet på framstykket før jeg fant ut at dette var jo helt feil. Ved å melde deg på samtykker du til våre vilkår. Gratis frakt fra 6kr.


Vakkert sett som består av en liten selekjole, lang jakke strikket på tvers, lue og forskjellige sokker. Fin og Babysilk, som begge er laget av en blanding av babyalpakka og silke. Hallo :-) Jeg har en familiemedlem som elsker og strikke og strikker gjerne til andre når hun har mulighet til det, så jeg lurte på om du ville ha noe strikket ! Bilpose til babyer.

Forskjellige priser på alt. Nydelige luer til de minste. Hobbii Baby Merino finnes i fantastiske farger. Luen har en perfekt form og kan lages i størrelse til måneder.


Når man strikker gave til en liten baby , er det hyggelig å lage noe som de ikke vokser ut av med en gang. Mange babysokker er veldig skjønne å se på, men ikke så praktiske i bruk. Spiralsokker uten hæl er supre for små føtter, de former seg etter fotens størrelse etter hvert som den vokser, og sitter godt fast på sprellende babyføtter dersom man strikker de lange og gode. Uldgarn er skønt, da det holder din baby varm og tempereret.


Køb strikkekit til sød babyjakke her. Har du lyst til at din baby skal skille sig lidt ud fra mængden? Her finner du et bredt utvalg av flotte strikkeoppskrifter til enhver anledning til dame, herre, barn og baby.


Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Jeg vil så gjerne strikke ullbukse til datteren min, men pleier å gi opp strikketøyet når det blir litt mer enn jeg klarer.


Og jeg er helt nybegynner og synes oppskrifter kan være vanskelig å forstå. Jeg trenger derfor en oppskrift på den enkleste ullbuksen som finnes. Jeg kan enkle ting som rett.


Fortsett med samme felling slik til du har masker på alle strikkepinnene. Hvilke størrelse barna bruker etter alder er nok veldig variabelt, og jeg husker ikke ca str.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg