mandag 27. april 2020

Sy tights barn

Tights og Leggings til Mange Anledninger. Lave Priser og Lynrask Levering! Nordens største utvalg!


Når du skal sy en tights er det viktig at du velger stoffer med stretch, gå derfor for et jerseystoff eller et ribbstoff. Det er like viktig å klippe mønsterdelene med riktig trådretning.

Sidestykket øverst, 5. Sy sidestykket øverst og sidestykket nederst sammen rett mot rett2. Sy forstykket og sidestykket sammen rett mot rett3. Sy bakstykket og sidestykket sammen rett mot rett4.


Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta spennende nyheter og gode tilbud! Sy fast resåren i linningen. Sträck medan du syr.

Jag syr på overlocken men fäller upp kniven. Jag hade länge ambitionen att ha lös resår, ibland knapphålsresår, men jag har aldrig reglerat längden på resåren i efterhan så nu syr jag fast den så här i stället. Mitt barn växer mycket mer på längden än på bredden.


Denne gang sydde hun en god del av sin kjole selv – og så sydde hun alene kjolene til bamsene. Fell av i vrangbordstrikk. Brett kanten i livet dobbelt mot vrangen og sy den til med løse sting.


Her finner du oppskrifter til både mor, baby og litt større barn. Til mor er det fine og nyttige gravideplagg, og praktiske klær for deg som ammer. For barna er det plagg som er enkle å lage, som snekkerbukser, kjoler og hele dresser. I tillegg er det oppskrifter på utstyr som bæresele, vognpose, smekke og.


Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! TIGHTS I GLATTSTRIKK. Vi har behagelige tights fra kjente merker som gir bevegelsesfrihet, er fukttransporterende, pustende og støttende til både pike og gutt. Sy til voksen, sy til barn , sy til dukker! Elastikk Bredden velger du selv.


Jeg har brukt 25mm bredde her.

Lengden måler du på deg selv eller personen som skal bruke skjørtet. Hei, her er jeg igjen. Den krona må jeg bare prøve meg på,så det minste tantebarnet mitt på år slipper å gå med tiara utenpå topplue når hun skal være virkelig fin:-) du forklarer så godt og gjør alt så forståelig, tusen takk igjen. Jag funderade på om det är värt besväret att sy tights till sig själv. Till barn är det ju lätt, men hur är det att sy till vuxen?


Det tog ca minuter och det var ju helt fantastiskt att mäta i midjan och få dem exakt som man vill. Det overflødige stoffet klipper du av. Sy sammen forside og bakside av buksen, rett mot rett: Sy skrittsømmen fra midten og ned beinet.


For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg